Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veeg van haar over mijn mouw ofzo. Die wissel ik dus wel bijna elke dag.kristie schreef:mijn rijbroek wordt ook niet zo super vaak gewassen, hij wordt toch weer vies... 1x in de 2 weken of zo wordt ie gewassen...
(keb veel rijbroeken, dus het komt op hetzelfde neer per rijbroek)
kristie schreef:mijn rijbroek wordt ook niet zo super vaak gewassen, hij wordt toch weer vies... 1x in de 2 weken of zo wordt ie gewassen...

Waterkippie schreef:
dat vind ik wel weinig, die van mij gaat na twee keer rijden echt richting de wasmand
en als het warmer weer en je dus meer zweet gaat ie na elke dag al naar de wasmachine
samantha23 schreef:Ligt eraan wat voor kleur rijbroek. Soms doe ik m na 1 keer dragen in de was, ga echt niet nog een dag met een vieze broek rijden.

[edit] Jaike"]
[quote="Waterkippie schreef:
dat vind ik wel weinig, die van mij gaat na twee keer rijden echt richting de wasmand
en als het warmer weer en je dus meer zweet gaat ie na elke dag al naar de wasmachine

rockey schreef:ik heb allemaal pikeur rijbroeken, ik geloof dat ik er tussen de 10 of 15 heb, en die van mij gaan echt gewoon elke dag in de was, ookal is het een donkere. ik vind het geen prettig gevoel als je vieze rijbroek aan doet, ik hoef trouwens niet te mesten of iets dergelijks, ik kom op de manege aan, zadel mijn paard op, rijd en was haar, en ben weer weg. dus hij wordt niet echt smerig.
Ik kan m'n broek echt niet schoon houden, alleen al die haren al
Citaat:Wacht maar tot je op jezelf woont, dan wordt je dat heel snel zat