Goed ik mag het dan geen "kronkel in z'n kop" noemen, maar hij spoort gewoon niet doordat er nooit iets meegedaan wordt. Tuurlijk mag ie z'n kont keren in z'n stal. En dat achtelijk (zo vind ik hem doen) is NIET in de wei, maar in een bak van nog kleiner dan 20x40!
Ik heb wel een vermoeden waarom ze hem eigenlijk gekocht heeft, vanaf het moment dat ze bij ons op stal kwam staan met haar pony en ze had hem gezien... was ze al gek op hem.... ze had hem nog nooit zien lopen, nog nooit buiten z'n stal gezien alleen dat koppie sprak haar aan. Sindsdien is ze gek op dat beest!!! Dat is de reden waar om ze hem volgens mij gekocht heb, dat vermoed ik!!!
Trouwens, dit verhaal heb ik voor een deel gehoord, uit best betrouwbare bron ik heb het nog niet uit haar mond gehoord...... ik ben al 4 weken niet op stal geweest ivm met ziekte (lichte vorm van pfeiffer)! Dus zodra ik het echte verhaal weet laat ik julllie de 'waarheid' wel weten
!!!!Want hier klopt volgens mij iets niet, omdat ik niet kan geloven dat zij zo'n bedrag neer legt voor zo'n paard!!!!! en dan niet naar afstamming gekeken!!!!'
Dus ik ga het allemaal zelf uitzoeken
15.000,- voor een 4 jarige met zo'n afstamming is idd niet gek veel, maar dan verwacht je wel dat hij al iets kan natuurlijk... dat hij niet meer zo heel erg groen is!! En deze Jet kan niets, niet aan de longeerlijn lopen, hoefjes uitkrabben.....
Ik vind het meest vreemde dat hij nog niet eens beleerd is en gekeurd dat hij gek is tja dat kon ze weten....
Het blijft toch subjectief, de een valt hiervoor de ander daarvoor!
Voor een goed bewegende 3-jarige ben je zo fl 10.000.- kwijt...Als dit paard goede bewegingen heeft en een goede afstamming dan zal die prijs best wel kloppen. Ze wilden het er zelf iig voor geven dus laat ze lekker! Er wordt in de paardenwereld al genoeg gekletst! Als ze zelf nou mogelijkheden in dit paard ziet, waarom niet....?