Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande"]
[quote="Fitzroy schreef:Overigens denk ik dat er maar weinig echt papierloze paarden rondlopen. Wel paarden met een op het oog wat minder papier.
sarabande"]
[quote="Fitzroy schreef:Overigens denk ik dat er maar weinig echt papierloze paarden rondlopen. Wel paarden met een op het oog wat minder papier.
Anoukie schreef:Als je geen haast hebt Fitz en je kunt echt kijken en vergelijken, zou ik ook doen wat Sarabande op de 1ste pagina zei. Bij de hengstenkeuring gaan kijken, de hengsten die niet doorkomen worden toch merendeel geruind en verkocht. Dan weet je dat je een vet. goed paard hebt, waar toch meer dan voldoende potentie inzit (anders was hij daar ook niet gekomen). Met goede begeleiding e.d. kun je er dan zelf een ZZGP paard van maken. Kijk, het kan er wel inzitten qua potentie, maar niemand die jou kan zeggen of je het er ook uitkrijgt. Dat is aan jou en het paard.
Chronos schreef:De hengsten die niet goedgekeurd worden van de Meneer om de hoek kun je vaak wel een heel stuk goedkoper krijgen... en als er de potentie in zit als dekhengst dan koopt van de lageweg ze wel. Dus er blijft bij de hengstenkeuringen genoeg over aan goede paarden voor een redelijke prijs.