Max. gewicht ruiter

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 19:21

Yorghos schreef:
Misschien is het gewoon de overstap. Yorghos is niet heel veel groter dan Ramiro, maar wel een stuk breder natuurlijk. Als ik nu op Ramiro zit dan heb ik het idee dat ik op mijn fiets zit, zo smal.
Maar ok, jullie hebben me overtuigd. Ik ben niet te zwaar voor Ramiro. Toch zal ik hem niet vaak rijden, want het zit niet ideaal.

Ik denk dat het idd de overstap is. Ik zelf ben niet licht. Maar heb zelf een brede pony van 1.46m. Als ik dan op een smalle pony stap heb ik er altijd een beetje zielig gevoel over. Hoewel, nu niet meer. Gezien die pony die ik gereden heb nog veels te hard bleef gaan met mij moet ik zeggen. Ondertussen heb ik wel door dat je niet gauw te zwaar bent. En jij bent zeker niet te zwaar voor Ramiro.

Jeayna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 20:41

Ik ben van menig dat het gewicht van een ruiter minder belastend is als een lichte ruiter die niet met een paard mee kan zitten ! Iedere dag een stuiterende ruiter op de rug.... ik denk dat een paard daar meer moeite mee heeft. (Daarmee doel ik absoluut niet op de combinatie met Ramiro!)