Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SeaSide schreef:Bathena schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel werk je per dag hebt bij de paarden. En ben je de enige die de paarden verzorgt of staan er meerdere mensen met hun paarden?
Eventueel zou je ook camera's kunnen installeren zodat je op ieder moment nog een blik kan werpen bij de paarden
Ik heb elke ochtend & avond ongeveer 3 kwartier werk in de winter maanden. In de zomer maanden hoeft eigenlijk maar 1x per dag 3 kwartier maar ga ik voor mijn eigen gemoedstoestand toch even 2x langs (als niemand anders langs is geweest).
We hebben een stal klant die ongeveer 2x per week (vaak meer als ze er toevallig zijn en zien dat er nog iets moet gebeuren, maar de afspraak is minimaal 2x) een ochtend of avond beurt opzich neemt.
Dan doet mijn moeder de paarden als ik & de stalklant echt niet kunnen, maar die doet niet vast per week meer uit nood.
Verder heb ik nog verzorgers die een beurt op vrijdag & dinsdag doen.
We hebben intotaal 6 paarden staan (waarvan 4 van mijzelf, 1 stalklant & 1 van mijn moeder).
SeaSide schreef:Ja dat is vooral wat ik iets spannend vind als er wat gebeurt of een paard ziek is, en ook of het dan nog mogelijk is om hobbymatig een zo nu en dan een veulen te fokken.