Voerbakjes klaarzetten pensionstal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Re: Voerbakjes klaarzetten pensionstal

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:15

Afbeelding
Afbeelding

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 56 min geleden

Ik ben ooit op stal begonnen met van die hangtassen die je aan een deur kan ophangen. Nu hebben er heel veel hetzelfde idee. Na 4 jaar was de mijne echt helemaal opperdepop (1 van de paarden dacht dat het wel leuk speelgoed was)

Nu net deze week onderstaande gekocht en opgehangen. Hij is diep, er passen meerdere maten bakjes in en momenteel heb ik 4 bakjes per vak erin. Van die chinees ondiepe bakjes zeg maar. En doordat die gladde stof heeft makkelijk schoon te maken.

Lege bakjes doen ze in mijn extra voerbak welke aan de stal hangt (ik gebruik die alleen bij een zandwegkuurtje)

https://www.temu.com/nl/-stoffen-opberg ... vsnmc4g2we

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 49 min geleden

Ik zou het voeren in eigen beheer houden als pension eigenaar.
Hoe je ook went of keert het word een troep. Bakjes, tonnen...en wat als iemand is vergeten klaar te zetten?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 39 min geleden

Zou ik ook doen.
Keuze uit een vitamine korrel en een basisbrok.
Alle extra doen ze zelf maar na het rijden. (behalve door de da voorgeschreven medicijnen)

Ook geen dekenrek aan de staldeuren. Geen voertonnen. Maar een vrije gang.

Voor dekens enz plek maken bij de zadelkamer.

Was waar ik voorheen op pension stond en dat was juist fijn. Ipv de bende die sommige er van maken

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28 min geleden

De bovenste die Anne amber op de foto heeft vind ik een nette oplossing lege bakje weer boven in en klaar even op letten dat er wel een normale hoeveel heid brok in kan ( basis en of sport eventueel per schep van uit stal voeten kleine white bordjes voor aan de stal) meer wensen tja dan idd zelf doen of medisch van uit de da voorschriften

Steffie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 8 min geleden

Wij hebben deze aangeschaft.
Mijn paard kreeg een tijdje medicatie, en supplementen. Om die reden blij dat ik mijn eigen voerbakjes kan klaarzetten.

Afbeelding

Zijn ook verkrijgbaar voor kleine bakjes.
Deze heeft een stalgenootje aangeschaft. Zij heeft overigens de verlengde versie, dus kan makkelijk voor een week voer klaar zetten.

Afbeelding