Twijfels, verhuizen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: Twijfels, verhuizen?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:10

Wat ik lees is dat hij savonds apart in een stal staat op de nieuwe stal? Dan zou ik alleen verhuizen als je dan kwalitatief goed ruwvoer kan voeren. Dat is basisbehoefte en gaat mij zelfs boven in een kudde staan. Liever naast andere paarden met goed eten dan samen met paarden geen goed eten.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:13

stroopkoek schreef:
Gini schreef:
Als je al dingen moet gaan bespreken en aanpassen nog voordat je er staat, zou ik het niet doen. Hoe ga je ander hooi voeren in een kudde?

Overdag staat hij in een kudde en s’nachts op een eigen stukje uitloop. Mocht de staleigenaar er voor open staan zou ik hier wellicht ander hooi bij kunnen geven. Anders wordt het toch verder zoeken naar een ander plekje denk ik.

En wie gaat het ander hooi regelen? Is er opslag?
Ik vind het echt een moeilijk geval. Ruwvoer is zo belangrijk. Wat als de stalhouder toezegt maar het na een paar maanden toch te veel gedoe vindt?
Ik ben ook niet zo voor een paard "alleen" houden, maar om straks jouw paard in een kudde te zetten met compleet andere voerbehoeften, goh, nee, ik ben zelf niet echt overtuigd.