Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lenexa schreef:Tegen mij is verteld dat hij de vorige keer gecheckt is op hormonen oid en dat dat normaal was. Hij zal dus geen klophengst zijn. Hij stopt hem (zo te zien) tot nu toe ook niet in. Hij bijt veel en hij springt er dan dus wel op.
De eigenaar zegt er weinig op, ik heb haar nu niet aangesproken. Vorige keer zei ze dat ze zelf het niet gezien heeft en dat ze hem geen interesse heeft zien tonen. Dus tja, daar kan ik verder weinig meer.
Ik wist niet dat deze terug zou komen, ik wist überhaupt niet van het bestaan van deze. Toen ik kwam stond er een andere ruin apart omdat deze niet in de kudde pastte vanwege oa dekken en jagen en die is dus gevraagd weg te gaan.
Mn stalbaas wil graag iedereen tevreden houden maar goed, ik ben dat nu niet. Ik denk dat haar hengstigheid inmiddels wel voorbij is dus dat geeft weer wat tijd.
Ik ga denk toch maar weer op zoek naar een andere stal. Helaas:(
Lenexa schreef:@maartje, ik snap ook dat je het liefst iedereen tevreden wilt, maar naar mijns inziens wordt zij nu tevreden gehouden en ik niet. Terwijl ik/mijn pony de dupe is.
De ruin staat op monnikspeper, dat lijkt wat te doen. Ipv de halve kudde dekt hij er nu maar 2. Maar daar is de mijne er eentje van.
Al zou nou ineens 1 vd andere ruinen erop springen die dat idd nooit doen is de situatie heel anders. Dan zou ik het ook wel durven aankijken. Nu wil ik eigenlijk mijn pony niet meer bij hem hebben.
Ze stond vanmorgen een soort van naast elkaar binnen(aan de muur vast) en ze heeft geen 1x staan plassen of knipperen terwijl ze echt een pismerrie kan zijn als ze hengstig is. Dus voor nu ben ik er weer even vanaf, nu maar kijken of we eruit komen.
Presumido schreef:Puur uit interesse.. wat is hier precies schadelijk aan? Buiten dat het vervelend is..
Presumido schreef:Puur uit interesse.. wat is hier precies schadelijk aan? Buiten dat het vervelend is..