Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Andersom ook, als ik de mijne pak staat die ook even alleen. Voorheen stond ze met een shetlander die niet alleen kon staan en die ook echt tussen de draden door ging om weg te komen. Dus die moest ik op stal zetten voor ik mijn paard pakte. Gelukkig nu met het nieuwe maatje niet nodig. Overdag staat de hele kudde buiten
Lokii schreef:Bedankt voor de tips! Ik heb ooit een bucas deken gehad maar hier kreeg hij schuurplekken van op zijn borst. Deze had ook geen loopsplit. Ik heb de winterdekens van Epplejeck (rindal) die erg goed passen. Maar kwalitatief zijn die niet super. Als iemand een ander merk weet die ongeveer dezelfde pasvorm heeft als die van EJ hoor is dat graag!
Lokii schreef:Bedankt voor alle tips! Ik ben echter nog steeds opzoek naar een fijne deken voor hem. hij is wat breed bij zijn borst en past de EJ rindal deken goed. Het is een franse draver van 1.68. Iemand hier tips over? (Bucas schuurt bij zijn borst dus die wil ik niet)
. Ik hoop enorm dat deze plek nu echt fijn voor hem is. Het is namelijk al de derde stal in 1 jaar...