Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bellatrix schreef:Ik zie veel stallen open om 08.00.
Maar als je in de zomer nou wil dauwtrappen en dus om 04.30 op je paard wil zitten ofzo wordt er dan een uitzondering gemaakt? Zijn ze zo flexibel? Of als je 's avonds pas om 22.00 op je paard wil zitten ivm 36 graden overdag?
Bellatrix schreef:Ik zie veel stallen open om 08.00.
Maar als je in de zomer nou wil dauwtrappen en dus om 04.30 op je paard wil zitten ofzo wordt er dan een uitzondering gemaakt? Zijn ze zo flexibel? Of als je 's avonds pas om 22.00 op je paard wil zitten ivm 36 graden overdag?
Maar om 22.30 erop zitten vanwege 36 graden nee, dan hebben ze maar vrij. Dat heeft nog nooit iemand bij ons gedaan. Wel sommigen om 8 uur direct. Bellatrix schreef:Ik zie veel stallen open om 08.00.
. Maar denk vanaf 8:00! Als wij willen dauwtrappen is dat denk geen probleem alleen is er ook een camping in het voorjaar/zomer dus je moet wel echt zachtjes doen