Het is sowieso absoluut niet de bedoeling om er een hoofdprijs voor te vragen, het is immers hobbymatig. Er is geen noodzaak om er andere mensen bij te betrekken, maar bijvoorbeeld voor iemand die zijn/haar pony op pensioen wil zou het een mooie plek zijn. Of een recreatieruiter. Dat is dan meer op basis van gunning dan met een winstgevend doel. Uiteraard moet de pony van een ander niet uit mijn zak betaald worden, dat begrijp ik ook wel, maar het is ook niet zo dat ik er rijk van hoef te worden. Absoluut niet.
Jerrycans zijn niet aan de orde gezien het water dus gepompt wordt. In het donker de weide in gaan is ook niet aan de orde gezien de paarden op stal gaan voor het donker wordt.
Het zal ook vast niet voor iedereen zijn maar dat hoeft ook niet. Voor sommigen is het wel een paradijsje omdat de dieren zoveel mogelijk buiten komen. Voor een sportruiter is het absoluut niet glansrijk.
Tevens hebben wij vaak dierenartsen over de vloer gehad maar nooit wat gehoord over tekortkomingen in de voorzieningen.
Ik was gewoon benieuwd wat mensen maandelijks ervoor zouden betalen. Ja, sommigen niets, omdat het niks voor hen zou zijn