Miss_Mii21 schreef:Misschien een gekke vraag, zijn er ook dieren die eventueel je paarden overdag kunnen beschermen tegen wolven, waar wolven bang voor zijn en die wel goed samen gaan met paarden? Dan zou dat 'bij wijze van' een overdag- optie kunnen zijn en dan hoef je niet zo heel veel aan hekwerk te zetten voor 's nachts.
Ik weet niet of er hekwerk was bij de plekken waar dieren gepakt worden, maar er moet flink stroom op en ze moeten ook richting 2 meter hoog zijn dacht ik. Weet niet hoe dat op de plekken was waar dieren gepakt zijn. Wellicht is het interessanter om een kleiner stuk goed af te zetten, als je overdag een plan b zou kunnen hebben. Maar ik weet niet of dat kan en hoe of wat. Was maar een idee.
We hebben hier 2 honden lopen voor bij de schapen maar het probleem is vervolgens weer dat mensen bang zijn voor de honden. Die hebben geklaagd bij de gemeente en moet ik ze dus binnen opsluiten of vastleggen in de wei. Dan kan ik net zo goed de honden weer verkopen. Dit dus ondanks dat we gewoon aan de regels voldoen.