Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Wildgirl schreef:Nou nee haha, want met 2 boxen mesten, land mesten, voeren en water geven ben ik in totaal 45 min bezig. Dus ik ben dan altijd benieuwd waar die tijd bij een ander in gaat zitten

) Ik ben nu vaak 2 uur bezig op stal. Ik doe daarin pony halen/brengen van de wei, uitgebreid poetsen, grondwerk/longeren/rijden/wandelen, kletsen met stalgenoten, na het werk nog even poetsen of afspuiten. In de winter komen er nog klusjes bij zoals stal uitmesten en hooinetten vullen, maar met die kou doe ik alles toch wat sneller dan in het zomerse zonnetje
In totaal hou ik rekening met 3 uur weg van huis!
Want dan blijven we kletsen en vinden we extra klusjes om te doen (wei in eigen beheer).
ellepel schreef:Ik had een tijdje geleden een bedrijfs fysiotherapeut op mijn werk om te kijken of mijn werkhouding oké was.( ik maak schoon)
Vraagt die man op een gegeven moment of ik ook aan sport doe.
Nou ik heb paarden zeg ik.
Oké en hoeveel tijd ben je daar dan per dag mee bezig.
Dus ik zeg nou wel twee tot drie uur..
Die man vond dat maar raar, hij zegt wat lang en dat is toch niet gezond.
Ik nog uitleggen dat ik er niet op zit,maar met alle klusjes er omheen wel zo lang bezig ben.
Hij bleef volhouden dat het te lang was.
Nu ik lees dat iedereen zo lang bezig is met de paarden ben ik dus echt niet raar
Roquen schreef:Ah , zie dat jij ook best wat reistijd hebt. Ja precies dat is hier net zo. Hoe combineer jij dat met het werken? Of werk je niet fulltime? Ik vind dat best een opgave.Sowieso 2x 25 minuten reistijd.
In mijn eentje ben ik 45 minuten bezig met weide mesten, hooi en water aanvullen en voeren. We hebben 2 paarden.
Als ik het samen doe met mn weidegenootje, dan tel er minstens een uur bij op.Want dan blijven we kletsen en vinden we extra klusjes om te doen (wei in eigen beheer).