Ervaringen Cavalor Wholegain

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 20:22

Dan denk ik dat wholegain niet je vriend gaat zijn, het is nou niet echt een ‘smakelijke muesli’ qua geur en structuur.

Wat er hier als zoete koek ingaat (buiten de jopack horsediner) is cavalor fiber force en hartog grasmix. Ik heb het idee sinds ik op concours (met en zonder overnachting) de grasmix geef, hij meer eetlust heeft.

Alle 3 ook goedkopere opties om te proberen :j

Ik heb altijd een ‘buffet’ staan voor mijn paard als hij de eerste ronde gelopen heeft (endurance paard) dan staat er fiberforce, grasmix, wholegain, normaal hooi en horsediner. Hij kiest altijd de grasmix, is die op dan de fiberforce en als dat op is gaat hij over op de horsediner.

Stelvio

Re: Ervaringen Cavalor Wholegain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 21:14

Hier vinden de paarden de Havens Senior Crumbs heel smakelijk. Met het hoge vezelgehalte en lage suiker- en zetmeelgehalte lijkt het me ook geschikt voor een paard met gevoelige maag.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 21:55

Ik heb er een flink vermagerd en pas geopereerd aan de tanden, hij krijgt wholegain en eet het heel graag, zou er een moord voor doen,
Daarnaast krijgt hij luzerne,
In de avond slobber en geweekte grasbrok en komt mooi aan!

Sjaco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-25 19:59

Dank jullie wel allemaal voor de input en goede suggesties. Ga ik zeker naar kijken!

@Billy kan natuurlijk ook nog poffertjes proberen :j

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:44

Sjaco schreef:
Dank jullie wel allemaal voor de input en goede suggesties. Ga ik zeker naar kijken!

@Billy kan natuurlijk ook nog poffertjes proberen :j

Wel op z’n minst vers gemaakte :D