Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jokonootje schreef:Ik denk dat veel valt of staat met de verstandhouding en communicatie.
Ik sta al jaren bij iemand aan huis naar volle tevredenheid van beide kanten.
Ik help mee waar ik kan en haar paarden zijn 'mijn' paarden maar andersom is mijn paard ook haar paard.
We maken afwegingen op basis van de kudde, maar zij heeft het laatste woord.
Ik help mee met klusjes en als ze ergens heen moet met paarden dan rij ik mee.
Overleggen wat mogelijk is en vooral logisch en nuchter nadenken
Popstra schreef:Ik zou voor zondag zeker een sluitingstijd doen. Bijv alleen in de ochtend open tot 12 uur. Je bent dan toch zelf ook bezig de boel dan te verzorgen.
Smiddags lekker rust!!
Dat middagje rust is ook heel wat waard.
Vlekjes schreef:En wat te doen bij een perfekte stal, perfekte ligging,
Maar een hardnekkige roddelende pensionhoudster die je zo claimt dat je niet van haar afkomt
_Lorette_ schreef:Beemsterkaas schreef:Waarom wil je een klant?
Omdat ik vanwege de gezinsuitbreiding een tijd of permanent terug zou willen naar 1 (rij)paard. Er zou een pony of iets bij kunnen als gezelschap, maar daar zou ik dan niks mee doen en ik wil geen bijrijders of iets. Vandaar dat een pensionklant (of 2) en optie is. Ik twijfel over het inleveren van privacy en wat andere zaken. Maar we kunnen natuurlijk altijd beslissen dat een situatie niet bij ons past en een andere weg inslaan.
Gini schreef:Als je de behoefte voelt om alles dicht te timmeren en je afsprakenblad komt in de buurt van een A4'tje, dan zou ik aanraden om er niet aan te beginnen.
Kans is groot dat je klanten dan snel als een irritatie gaat zien.