Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martje80 schreef:Ja dan is waar. Ik denk dan het is altijd meer ruimte dan een box 23/7 in de winter of een uitloop van 3 bij 3.
Martje80 schreef:Ja dan is waar. Ik denk dan het is altijd meer ruimte dan een box 23/7 in de winter of een uitloop van 3 bij 3.
En ze hebben er nog een betegeld stuk aan vast van 10 bij 4 schat ik zo in. Maar goed, waar is het wel ideaal in de winter..
Evercreek schreef:Ik snap dat het beter is om je paarden onbeperkt ruwvoer te geven dus val me asjeblieft niet aanmaar naar mijn gevoel is dat iets van tegenwoordig? Volgens mij voerde mijn opa vroeger maar drie keer daags (welke beste plukken moet ik zeggen) maar ik weet ook zeker dat er momenten waren dat het op was en ze gerust een paar uur moesten wachten tot het volgende voermoment. Achteraf bekeken moet ik ook toegeven dat hij meer dingen niet goed deed, dus als dit toen al niet zo hoorde dan zou ik daar ook niet eens verbaasd over zijn, maar de paarden hebben bij hem nog nooit koliek of iets van maag/darm problemen gehad.
Koper schreef:Evercreek schreef:Ik snap dat het beter is om je paarden onbeperkt ruwvoer te geven dus val me asjeblieft niet aanmaar naar mijn gevoel is dat iets van tegenwoordig? Volgens mij voerde mijn opa vroeger maar drie keer daags (welke beste plukken moet ik zeggen) maar ik weet ook zeker dat er momenten waren dat het op was en ze gerust een paar uur moesten wachten tot het volgende voermoment. Achteraf bekeken moet ik ook toegeven dat hij meer dingen niet goed deed, dus als dit toen al niet zo hoorde dan zou ik daar ook niet eens verbaasd over zijn, maar de paarden hebben bij hem nog nooit koliek of iets van maag/darm problemen gehad.
Zou het kunnen dat je opa stallen had met stro, en dat zijn paarden dat dan aten?
Martje80 schreef:Dorien ik sta nu op deze stal sinds november en er is nog niet heel veel veranderd. Wat ik begrijp, alles kost geld en tijd. Ik zie dit niet voor de winter opgelost zijn