Ik heb een cococam van Amazon. Nachtzicht buiten is niet heel goed (max 5 meter) Maar verder super tevreden! Kan op zonnepaneel of powerbank, hangt nu al 5 dagen zonder op te laden. Simkaart zit erin, kost 8,- per maand of 89,- per jaar. Optioneel cloud of sd kaart om op te nemen. Je kan wel met meerdere kijken, maar helaas niet tegelijk. Kan 365° draaien
Was een gokje en een van de goedkoopste die ik kon vinden, wilde er vooral 1 om te kijken of m'n paard nog wel ging liggen maar ben echt heel tevreden.
Ik heb een eufy en tevreden over. Ben nog aan het oriënteren voor een 2e erbij.
Heb bij de provider waar ik bij zit een anno afgesloten met 1 gb. Maar omdat het bij dezelfde provider is deel ik gewoon vanuit m’n normale bundel!
Myrthee_
Geplaatst: 12-09-25 07:32
Mar_pronk99 schreef:
Ah dankjewel! En welk merk/type camera heb je?
Ik heb een Reolink Go.
Elfie
Geplaatst: 09-10-25 19:50
Welke camera is aan te raden als er zowel elektriciteit als internet aanwezig is in de stal?
Fleda
Geplaatst: 12-10-25 06:14
Wij hebben onlangs deze opgehangen achter de schuur. Daar hebben we stroom en internet. Nachtzicht heel goed en de camera is draaibaar. En een fijne prijs.
Oh, bedankt, dat is inderdaad helemaal niet duur, Fleda. Hij hoeft voor mij geen beelden op te nemen ofzo, ik zou enkel af en toe op het werk op mijn telefoon of PC willen kijken of alles goed is met de paarden. Kan dat met deze?
Ja hoor er zit een app bij, kan je zo op kijken en dan heb je live beeld. Maar opnemen kan ook, als je er een sd kaart in doet. En met de app kan je ook de camera draaien.