MyWishMax schreef:Even als vraag, waarom heb je een paard gekocht als gezelschap voor de ander die nooit met anderen samen heeft gestaan?
Ik begrijp ook niet helemaal wat er aan de hand was in de situaties. De haflinger zag de tinker niet meer en kwam toen aangerend? En toen heb je ze meteen uit elkaar gehaald?
Ze gaan altijd even kijken waar ze staan, als je ze telkens meteen uit elkaar haalt blijft het elke keer opnieuw gebeuren. Wat doen ze precies behalve dat de haflinger blijkbaar in de stress raakte toen ze dacht alleen te zijn? Rennen is toch niet zo erg? Je moet ze ook de tijd gunnen om te wennen.
Wat bedoel je in verschil in poten? Is de ene veel grover qua benen als de ander? Zo veel verschil zit er niet tussen, het zijn geen mini en shire.
Brok kan je gewoon in de stal voeren toch?
Wat bedoel je met merrie kuren?
Het was het perfecte paard bij de vorige eigenaars toen het bij ons kwam bleek dat er toch heel veel werk aan was zo hadden we lessen moeten nemen, longeren kon ze niet bv. En je kon niets appart doen met de paarden dat is nj een stuk beter geworden op haar leeftijd verandering kan tijd kosten.
Ze kwam hard aanrennen langs achteren bij de tinker waardoor deze zoals normaal begon met stampen beide gaven niet af en er Viele serieuze klappen, hierna werd de HL voor niets achterna gezeten, als ze op andere weides stonden heb ik heel vaak de draden moeten herstellen aangezien deze kapot waren getrapt omdat ze in elkaar hangde zowel de Tinker als de Haflinger, als ze nu naast elkaar staan met draad ertussen en de tinker staat in rust word deze vaak uit het niets gebeten dat bedoel ik met merrie keuren uit het niets zuur zijn.
Wij willen ditjaar ze terug samen op de wei en de weide in minder stukken verdelen zodat ze groter zijn en paddock zo behouden omwille van hun verschillende voer behoefte.
Enkel als de eerste op de wei staat en de tweede moet erop zal deze lopen van blijschap waardoor er al meteeb problemen zullen Zijn .