onderbroek, boxer of string?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:29

Lindy"]
[quote="newforestlover schreef:
String, maar dan wel een soort 'sportstring' (ja die heb je ook al )

Wat is het verschil dan?
[/quote]

stof is iets dikker, zitten niet van die scherpe randjes aan en ziet er wat minder 'elegant' uit

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:31

Renske20 schreef:
zelfde als grandeur en antoinette

ik heb ook een hekel aan randjes die dubbel gaan zitten enzo
bovendien heb ik altijd een string aan, dus hou ik die ook aan als ik ga paardrijden

Zelfde als renske grandeur en antoinette Lachen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:34

Meestal een (sport)boxer. Bij de LIvera hebben ze hele fijne in hun eigen merk. Als ik weet dat ik bv 's middags ga rijden dan doe ik hem 's ochtends al aan, wat het is mij idd ook te veel werk om voor het rijden een andere slip aan te doen. Te meer doordat mijn ondergoed in de douche ligt (op de begane grond) en mijn rijkleren boven.
Met string rijden vind ik niet echt prettig. Sowieso heb ik bijna nooit een hele dag een string aan (eerder als ik 's avonds in bad heb gelegen).

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:50

Tygahno"]
[quote="Supertje schreef:
Ik altijd een string, bij een gewone onderbroek vind ik de randjes onwijs irritant. Bij een boxershort moet ik die altijd eerst helemaal goed frotten, als ik een rijroek aantrek rollen de pijpjes op.

Het is zelfs zo erg dat als ik wel een gewone onderbroek aan heb ik het idee heb dat iedereen hem ziet zitten Bloos! Haha!
[/quote]

mee eens!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 16:51

String, heel soms een boxer, maar dat heeft een andere reden Schijnheilig
Heb er helemaal geen last van, krijg juist de kriebel van een onderbroek

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:09

Het liefst zou ik gewoon met string rijden, die heb ik toch altijd aan. Alleen zit ik zeker de helft van de tijd die ik rijd door, en een string (of onderbroek) gaat dan zo schuren in je liezen. Vandaar dat ik een heel strakke huidskleurige boxer heb, niemand die randjes ziet, en ook onder een witte rijbroek is hij niet te zien.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:11

Misser"]
[quote="Tygahno"][quote="Supertje schreef:
Ik altijd een string, bij een gewone onderbroek vind ik de randjes onwijs irritant. Bij een boxershort moet ik die altijd eerst helemaal goed frotten, als ik een rijroek aantrek rollen de pijpjes op.

Het is zelfs zo erg dat als ik wel een gewone onderbroek aan heb ik het idee heb dat iedereen hem ziet zitten Bloos! Haha!
[/quote]

mee eens!
[/quote]

IDEM !!!

leve de string!!!!!!
ik heb niet eens tenten meer ! :p

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:19

Waarom is een gewone onderbroek nou weer een 'tent'? Verward

Anyway, ik heb met rijden altijd een string aan (wel van zacht materiaal trouwens). Bij een gewone onderbroek krijg ik last van de randjes en ik heb nog geen short gevonden die lekker zit onder een rijbroek. Met string rijden bevalt me prima.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:21

patos schreef:
Het liefst zou ik gewoon met string rijden, die heb ik toch altijd aan. Alleen zit ik zeker de helft van de tijd die ik rijd door, en een string (of onderbroek) gaat dan zo schuren in je liezen. Vandaar dat ik een heel strakke huidskleurige boxer heb, niemand die randjes ziet, en ook onder een witte rijbroek is hij niet te zien.

Nooit last van bij het doorzitten Verward maar dan is het wel handig zo'n boxer, en slim dat zo'n kleurtje onder een witte rijbroek niet te zien is

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:31

ik draag sowiezo altijd strings, dus ook gewoon met paardrijden Lachen

Macho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:31

Ik draag gewoon strings...

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 17:36

Een gewone onderbroek, zit het lekkerst Lachen

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:16

Ik rijdt eigenlijk altijd met een string.. ik vind wel dat een boxer lekkerder zit met rijden .. maar ik weet niet ... hehe.. tog rij ik bijna altijd met string.. Maar ik merk het eigenlijk met de meeste strings niet eens.. sommige zijn echt klote om mee te rijden.. en sommige zitten heel fijn.. Lachen hehe Lachen

RockyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:25

string! *LOL* Maar af en toe een boxer...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 18:41

String...heb geen zin om speciaal ondergoed te kopen voor het rijden en al zou ik het kopen...denk niet dat ik me nog eens extra ga omkleden....

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:21

Inderdaad, als ik iets erg vind, is het wel iemand in een rijbroek met een te kleine gewone onderbroek aan Bloos!
Van die dubbele billen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:30

Ik draag sowieso geen string Haha! Dus een gewone onderbroek, bij een boxershort, vind ik de rand vaak te hoog zitten. Wel let ik op met mijn ondergoed, wil alleen die zwarte van Sloggi voor het rijden aantrekken, andere onderbroekjes overleef ik idd ook niet. En als ik die dus niet meer heb liggen, rijd ik ook minder lang Bloos!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:35

strakke boxer draag ik meestal en anders als ik een gewone onderbroek aan had dan houd ik die aan
paardrijbroek aan> pijpjes naar beneden doen en klaar is kees heb je geen last van opgerolde pijpjes
Laatst bijgewerkt door SplashIsLief op 13-03-04 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:36

String of strakke boxer. Nooit geen last nergens mee. Gewone onderbroeken heb ik wel, maar alleen aan op de speciale dagen van de maand, voor de rest nooit en ze zitten me ook niet fijn genoeg.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:39

Ik eigenlijk altijd sportonderbroeken die hoog gesneden zijn. Ik kan ook niet tegen van die randjes maar bij deze heb ik geen last ervan. Rijden met string zie ik echt niet zitten!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:46

ik heb altijd een string aan, tijdje geleden met een gewone onderbroek gereden en dat was geen prettige ervaring Haha!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:50

ik vind een string zo kl*te,ze trekken in je kruis,tussen je billen en zijn mij altijd te klein ofzo,zit iig niet lekker!!!
een boxer zit het aller lekkerst!:))
en anders een onderbroekie van sloggi(zit heel de dag op het paard,en als ik ff geen onderbroeken/boxers heb ben ik heeeeeeeel sjaggie,dan moet ik een string aan,bahbah!)

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:10

ik draag altijd strings, nooit bij nagedacht om die te gaan verwisselen.
Ik reed eerst nogal op een kakmanege, waar heel erg op je wordt gelet, dus deed ik maar liever geen onderbroek aan, nu ik erover nadenk, lijkt een boxer me veel lekkerder zitten met rijden!!!
Morgen maar ff proberen

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:22

meestal string en soms boxer. loop de hele dag in rijbroek en heb nergens last van.

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 20:24

Ik heb ook altijd een string aan ..Heb haast niets anders..