Lindy"]
[quote="newforestlover schreef:String, maar dan wel een soort 'sportstring' (ja die heb je ook al)
Wat is het verschil dan?
[/quote]
stof is iets dikker, zitten niet van die scherpe randjes aan en ziet er wat minder 'elegant' uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tygahno"]
[quote="Supertje schreef:Ik altijd een string, bij een gewone onderbroek vind ik de randjes onwijs irritant. Bij een boxershort moet ik die altijd eerst helemaal goed frotten, als ik een rijroek aantrek rollen de pijpjes op.

Misser"]
[quote="Tygahno"][quote="Supertje schreef:Ik altijd een string, bij een gewone onderbroek vind ik de randjes onwijs irritant. Bij een boxershort moet ik die altijd eerst helemaal goed frotten, als ik een rijroek aantrek rollen de pijpjes op.

patos schreef:Het liefst zou ik gewoon met string rijden, die heb ik toch altijd aan. Alleen zit ik zeker de helft van de tijd die ik rijd door, en een string (of onderbroek) gaat dan zo schuren in je liezen. Vandaar dat ik een heel strakke huidskleurige boxer heb, niemand die randjes ziet, en ook onder een witte rijbroek is hij niet te zien.
maar dan is het wel handig zo'n boxer, en slim dat zo'n kleurtje onder een witte rijbroek niet te zien is

hehe
Dus een gewone onderbroek, bij een boxershort, vind ik de rand vaak te hoog zitten. Wel let ik op met mijn ondergoed, wil alleen die zwarte van Sloggi voor het rijden aantrekken, andere onderbroekjes overleef ik idd ook niet. En als ik die dus niet meer heb liggen, rijd ik ook minder lang