Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Twee van zulke grendels erop zetten: *klik*
Ook eentje wat lager zodat hij die deur niet meer kan ontwrichten. Het palletje achter de grendel voorkomt dat het paard het open kan friemelen.
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Nadeel van een touw/ketting daar gaan ze mee spelen.
Misschien ben ik een die overal spoken ziet, maar ben dan weer bang dat ze er achter blijven haken met de tanden of zo.
SillyB schreef:ah dat palletje herken ik wel maar mijn deur kan niet 100% open dus die optie heb ik niet.
de ketting optie is inderdaad hoe ik het nu met een strotouwtje opgelost heb.
de lage schuif is nog een hele goede optie, ik haat bukken maar als het met mn voeten kan vind ik het goedOf iets van een karabijnhaak ofzo door de schuif .
Kreeg ook nog los hiervan de tip om een tweede haak bovenop de schuif te laten draaien.
ga de opties eens bekijken die ik bij de ijzerwaren zaak kan vinden!
SillyB schreef:pfff wie kan helpen met het volgende:
Ik heb stallen met een schuifdeur met zo'n stang die je naar beneden trekt:
[ Afbeelding ]
maar daar gaat hij met zijn hals doorheen staan en dan rommelt hij net zolang totdat die opent.
Om dit op te vangen heb ik een grendelslot:
[ Afbeelding ]
en die klemt een beetje. Maar die is nu dus ook geopend![]()
![]()
Heeft iemand nog een goede tip ?
een grendel laag zodat hij er minder goed bij kan, een slot of een veiligheidspin door het oog van mijn grendel?
Contemplate schreef:Wat een creatieveling heb jij op stal!Iemand hier benoemde het lawaai van de ketting. Misschien kan een ketting met kunststof of stoffen hoes het geluid wat verminderen.