Wie is er wel eens belazerd met een aankoop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wie is er wel eens belazerd?

Ja
21 (42%)
Nee
28 (57%)

Totaal aantal stemmen: 49

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:08

Iets heel anders maar een vriendin van mij was op zoek naar haard vorige paard en toen had ze een advertentie op marktplaats gezet en ze is een paar keer gestalkt door jongens van ja ik heb je paard hier en ga hem morgen afmaken en daarna opeten en kom ook langs dan eten we hem samen op.
Echt heel triest figuur om zoiets te doen Boos!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:53

Ik heb eenmaal wat aangeschaft via internet, en gelijk bedondert Boos!
Een bontshabrak + bont hoes voor op het zadel.. moest allebei echt zijn. Ze heeft mooie foto's opgestuurd, dat wel Boos! En wat krijg ik? Het leek wel steenwol maar dan wit. Zonder lusjes e.d.

Dag €75 Scheve mond

Sommigen zeiden: weer doorverkopen! Maar dat kan ik echt niet. Dan doe je precies hetzelfde, je licht weer een ander op. En daar zou ik me nou echt niet prettig bij voelen, helaas een ander wel

Als degene was die het mij geflikt heeft, hierzo! Afbeelding

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:05

Ik heb een keer een wedstrijdjasje via internet gekocht voor 50 gulden.
Ze zei er wel bij dat ie merkloos was.
Er was geen foto bij.

Toen ik hem thuiskreeg was het een soort zwarte bloes/colbert
Echt geen wedstrijdjasje iig.

De rest van mijn aankopen via internet zijn wel goed gegaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:29

Mijn vriend en ik hebben op een onbezonnen zondag een digitale camera gekocht. Koste 150 euro, en bleek nieuw 80 euro te kosten...
Grr...grr...gr...
Maar van dit soort dingen leer je weer, ik doe het in ieder geval nooit meer zo... Boos!

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:33

Ja, laatst nog. Via marktplaats een metronoom gekocht, bleek de veer op 2 plaatsen gebroken te zijn: 20 seconden tikken en dan weer op draaien; Dat speelt lekker door als je op de piano aan het oefenen bent >;)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:37

Nee, gelukkig niet. Belazerd worden is ook een van de redenen dat ik niet snel iets van internet bestel. Bij bepaalde sites bestel ik wel eens wat, bijv. bol.com (oke, niet paarden Haha! ), divoza heb ik wel goede ervaringen mee. Marktplaats nog nooit wat bestelt.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:39

Ik heb een keer via marktplaats een gelpad gekocht en das allemaal heel goed gegaan maar ik vind het risrico eigenlijk dusdanig groot dat ik het liever niet meer doe,

xx sas

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:43

Het is ook iedere keer een gok om te kopen via internet. Voor mijn dochter heb ik een aquarium met alles erop en eraan gekocht (wel zelf opgehaald) en die was prima, voor weinig geld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:44

Oja, nog een foutje van me die me nu te binnen schiet. Heb goedkope sigaretten besteld, geld overgemaakt, en wacht nu zo´n twee maanden later nog steeds op de sigaretten. Stom, stom, stom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:51

ik koop meestal via bokt en dat is altijd goed gegaan..ik wacht alleen nu op een longeersingel en ik heb via marktplaats ook een keer wat gekocht en is ook goed gegaan! (gelukkig!) toch wil ik dat niet meer doen via marktplaats..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:53

Kopen via Bokt geeft me toch een iets veiliger gevoel. Lachen
Dat is eigenlijk een vreemd veilig gevoel omdat je de leden van Bokt in de meeste gevallen ook niet persoonlijk kent.

carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:56

Coby schreef:
Oja, nog een foutje van me die me nu te binnen schiet. Heb goedkope sigaretten besteld, geld overgemaakt, en wacht nu zo´n twee maanden later nog steeds op de sigaretten. Stom, stom, stom

Dat is een teken van boven: dus stop nou maar met roken Haha!