Margreet schreef:Hangertje aan de tailleband? Misschien ben ik simpel hoor, maar ik heb 4 pikeurbroeken en ze hebben het geen van allen... Nooit gehad ook. En het zijn wel echte.
Het zit ook niet aan alle modelen, zie ik op de divoza-site.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
biepp schreef:Hee!! Ik heb bijna precies hetzelfe gehad!! maar dan met n ANKYpad
Het ging om een nieuwe witte ankypad, maar waar het label vanaf was(?!), en zij zei dat dit kwam omdat het van een faillisements partij was?! en het anders niet verkocht mocht worden (huh)
Ik vond het erg ongeloofwaardig en heb hem dus uiteindelijk niet gekocht.
Lydiia schreef:Heb je haar adres niet?
Ik ben dan zo iemand die haar de broek lekker terug brengt en geld terug eist
Margreet schreef:Ik heb een witte broek die zeker weten een echte Pikeur is en daar staat ook nergens de merknaam in. Ik heb een bandplooimodel, met steekzakken. Op de band van de broek staat niks, bij geen een van mijn pikeurbroeken trouwens.
De steekzakken hebben van die bruine drukknoopjes, daar staat wel pikeur op in goudkleurige lettertjes, maar dat is er na 3 keer wassen ook vanaf. De knoop bovenaan bij de rits heeft wel een logootje, een dravend paard met ruiter, maar ook niet het woord pikeur. Op het trekdingetje van de rits staat wel iets, maar dat is de fabrikant van de rits, niet Pikeur.
Ook op het wasetiket staat nergens Pikeur.
Kortom: het kan heel goed dat er niks in staat!
Wasetiketjes knip ik er ook vaak zat uit als ze kriebelen.
Lydiia schreef:Ik ga wel met je mee
Woont ze ver weg? Waarom ga je niet heen, met het excuus dat ze de verkeerde broek heeft ogestuurd en dat je hem komt ruilen
Lovely schreef:Pikeur heeft volgens mij wel altijd een dravend paardje op de knoop. Op het wasetiket staat geen pikeur, wel het beeldmerk van het materiaal. Een paar van mijn pikeurbroeken hebben de naam aan de binnenkant van de band, maar die ene die ik toevallig nu aan heb, weer niet.
(ik ben net zo erg, hoor
)
..