Dit is ook de reden dat ik er gewoon niet aan begin en volpension ben gaan staan. Als het dan een dag niet lukt omdat ik mij niet lekker voel, is er geen man overboord.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cinniz123 schreef:Ik heb 2 hele leuke meiden die me helpen met mn pony’s.
Gevonden via een oproepje op marktplaats,kreeg toen veel reacties en ben daaruit gaan doorvragen en selecteren.
Ik ben niet het type wat bij voorbaat als 18+ vraagt en echt kijkt naar het persoon zelf als ze een goede wil en doorzettingsvermogen hebben vind ik dat veel belangrijker.
Hier mogen ze rijden als ze een band op hebben gebouwd en help ze als dat nodig is ect en hun helpen mij 2 dagen met klusjes.
Ze vragen mij ook wel is buiten ‘hun’ dagen om of ze mogen wandelen of rijden en in overleg is dat altijd prima.
Ik wil niet afhankelijk zijn van mensen die mij betalen en ik betaal hun ook niet.
Ik heb over de jaren met mijn pony’s meerdere verzorgsters gehad en vrijwel allemaal goed bevallen maar ik krijg ook vrijwel altijd de terug koppeling dat ze mij als eigenaar ook super relaxt vonden dus denk zeker dat het 2 kanten op werkt.
Poekkie schreef:Ik ben nu eens op zoek of er iemand mijn jongste wat zou willen bijrijden. Maar wow wat valt het aanbod tegen.
Allemaal mensen die jarenlang niet hebben gereden en nog eens terug op een paard willen stappen of juist meiden die geen euro willen bijdragen en alleen wat gratis lesjes van hun zus willen regelen en dan nog eens een franke toon opzetten als ik nee zeg. Best jammer want ik bied een leuk sportpaardje aan waar zowat alles mee mag behalve helemaal alleen de straat op voor 50 euro + lessen nemen. Topruiters moet niet maar gewoon iemand die wat verder staat dan de standaard manegeruiter is precies moeilijk te vinden. Heb al bijna spijt van mijn advertentie.
Angelct schreef:Hoi, ik heb al 4 jaar mijn paardjes. En ik hoor goede en slechte verhalen over het nemen van een verzorger.
Mijn paardjes zijn niet rijbaar maar op de grond kan heel veel.
Er zouden bij mij geen klusjes hoeven worden gedaan of tja op 1 na even beetje mesten of alles op een hoop gooien.
Hoe zijn julie ervaringen daar over en wat voor bijdrage vragen julie ik heb er natuurlijk 2 die niet rijbaar zijn. Ik zou alleen een bijdrage willen vragen omdat dit mij helpt in de kosten en wat zouden julie dan vragen. Normaal doe ik alles zelf maar aangezien wij net de tijd moeten verhuizen van 24/7 zelf kiezen naar zoveel mogelijk buiten. Wil ik iemand er bij dat ze toch even 3 keer per dag buiten komen.(zomers staan ze dan hele dag buiten tot ze binnen worden gezet gaat vooral voor de winter het extra extra buiten komen)