Daihyo schreef:Gebruik je die ingang links ook? Als je die gebruikt, zou ik daar de track langs maken.
Maar als er mensen bij kunnen/langs lopen/gaan staan kijken en paardje aaien, zou ik daar de track juist niet langs laten lopen, maar daar weiland van maken. Op een weiland hebben ze het vaak toch te druk met gras om aandacht aan mensen te geven. Maar op een track is dat, zeker als het kaal gegeten is, wel interessant. Met het risico dat mensen je paarden gaan voeren enzo.
Eens pmarena wat de minitrekker betreft. Maar voor een stuk huurgrond vind ik het een behoorlijke aanschaf. Daarom heb ik zelf gekozen voor een zitmaaier, omdat dat gewoon een stuk goedkoper was. En voldoet voor de 5000m2 die ik heb ook prima. Met een bosmaaier, daar zou ik inderdaad wel mee beginnen. Dat ding is echt onmisbaar.
De poort links zullen we wel gebruiken maar minder vaak. De weide ligt niet aan een openbare weg.
Via de poort links komen eigenlijk geen tot zeer weinig mensen. Je moet daar over een soort bospad heen.
De andere poort gebruiken we meer maar het kavel ervoor hoort er ook bij. Dat is nog ongeveer 5000m2 en daar zit aan de straat kant een hele grote poort en hoge omheining rondom. Daar komen zeker geen vreemde.
Bij de poort links wil ik sws een sluis maken dat de paardjes niet bij de poort kunnen komen. Verder ligt daar over de lange zijde een sloot. Mensen kunnen dus sws niet direct bij de paardjes komen.
We zijn nu eerst aan het kijken voor een bosmaaier. Zonder een bosmaaier zullen we niet kunnen denk ik en word ook wel door jullie allemaal benoemd.