Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Zijn de accu bosmaaiers net zo krachtig als een benzine? Hier ook een hoop bramenstruiken waar ik doorheen wil komen
Sansevieria schreef:Charaz schreef:Zijn de accu bosmaaiers net zo krachtig als een benzine? Hier ook een hoop bramenstruiken waar ik doorheen wil komen
Nee.
Wij moesten er ook veel bramen en jonge bomenaanwas mee maaien, hoef je met een accumaaier niet aan te denken op een heel erg ruig terrein.
Maar misschien weet iemand een accu apparaat waar dat wel mee kan?
Met een Stihl op accu bijvoorbeeld doorgaans niet.
Sansevieria schreef:Nee.
Wij moesten er ook veel bramen en jonge bomenaanwas mee maaien, hoef je met een accumaaier niet aan te denken op een heel erg ruig terrein.
Maar misschien weet iemand een accu apparaat waar dat wel mee kan?
Met een Stihl op accu bijvoorbeeld doorgaans niet.
StalNollie schreef:Hier al jaren die van de Cranenbroek en ik maai er echt alles mee van gewoon simpel een grasveldje tot sloten aan toe.
Kom zo even niet op het merk maar het is die van rond de 100€ op benzine.
DuoPenotti schreef:Een op accu.
Nee niet je eis. Maar zó fijn.
Start altijd en vooral geen herrie!
Niet voor jezelf en de buurt.
Bloem39 schreef:Mijn Makita accu bosmaaier komt ook overal doorheen, bramen, hoog gras, zaailingen van bomen etc. En met een extra set accu's kun je blijven maaien.
listiglistje schreef:Bloem39 schreef:Mijn Makita accu bosmaaier komt ook overal doorheen, bramen, hoog gras, zaailingen van bomen etc. En met een extra set accu's kun je blijven maaien.
Hier hetzelfde met mij Makita,
maar er zitten bij mij 2 accu's tegelijk in.
Dit zou gelijk zij aan een benzinemaaier qua kracht.
Ik kan per keer 120 minuten maaien, oplaadtijd is 1 uur met de snellader.
Ik gebruik hem nu een paar keer per week.
Steentje schreef:Ik waardeer jullie adviezen, zeker die over een accu, maar kunnen jullie dan ook specifieke modellen aanraden die binnen ons budget vallen?
Hoe goedbedoeld advies ook, een bosmaaier van € 700,- gaat hem gewoon echt niet worden.