Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Citaat:Elke track heeft meerdere weilanden.
DuoPenotti schreef:Of jij snapt het niet omdat je star aan je eigen gedachte vasthoud. Ook eens bedacht?
Koper schreef:Dat snap ik. Als je nou even leest zie je dat 't met grotere ponies ook had gekund.
Ik denk dat je ook even gemist hebt dat het idee achter paddock paradise, zoals het concept bedoeld is, stoelt op het idee van gras = gif. Het is niet bepaald de bedoeling, bij een góéde PP, dat er gras wordt aangeboden. Daarom dat er ook vaak hb-gevoelige paarden staan.
Dit heeft alle potentie om een gezonde en gerieflijke plek te worden voor paarden en ruiters. Als alles klopt, wat het in een Nederlandse PP vaak niet doet.
rien10 schreef:TS, je bent 19 jaar oud. Je spreekt van "we" wie zijn "we"?
Iemand vraag hoe ver je bent met het project, dat vind ik een interessante vraag. Ontwerpfase? Bijna klaar?
ladynette_x schreef:nog geen 30 minuten rijden hiervan is een vrij luxe paddock paradise voor 300 euro per maand. Vergelijkbaar en ook een vrij nieuwe accommodatie. Ik zou ook liever 30 minuten rijden voor 300 euro dan 5 minuten voor 650 euro als het vergelijkbaar is. Daarnaast ben ik met nieuwe stallen altijd huiverig, heel veel mensen die denken maar een pensionstal te kunnen beginnen(vaak koeien eruit en paarden erin) Paddock Paradise is een makkelijk verdien model, veel paarden, minder werk, weinig ruimte kwijt. Ik zou graag eerst een jaar of 5 willen zien hoe het daadwerkelijk allemaal gaat, vaak vallen stallen toch door geen goed ruwvoer beleid, dingen beloven niet nakomen om wat voor reden dan ook. Goede stallen bestaan meestal al jaren, door ervaring een goede stal geworden. Een stal beginnen is niet zo makkelijk als dat het klinkt, laat staan een paddock Paradise, alhoewel ik afvraag zijn dit nog paddock Paradise zoals ze in het begin waren bedacht.
Cayenne schreef:Ik heb wel een vrij vage en niet afgewerkte site gevonden: http://halfmoonbayestate.com/