Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alane schreef:En met zijn allen zijn we er niet bij geweest en niemand weet dus hoe dat paard deed of doet als die de trailer op moet....
tel daarbij op dat de staleigenaar alles behalve het beste over heeft voor zijn gasten .....

Alane schreef:Vikki nu ga er op voorhand vanuit dat dat paard de trailer ingeslagen is...En ja als 1 van mijn pony's meent te moeten etteren met laden dan mep ik die ook met de achterkant van een bats/schop voor z'n kont...
Een paard dat bang is op een trailer blijft niet op een trailer staan en is niet te vervoeren..een paard wat stom voor de plank blijft staan en nog net z'n tong niet uitsteekt tegen je steekt je gewoon ronduit de gek aan....
Ik was er ook naar toe gegaan en had gekeken hoe die staleigenaar dat deed...goeie leer voor de volgende keer.
Trailerlaadproblemen komen vaak doordat je achterom kijkt als je je paard laad...
Overigens vind ik nog steeds dat je met geduld vaak het meest bereikt... dus als ik jou was zou ik toch proberen door te gaan waar je mee bezig was hoor... en trek je maar niks aan van mensen die aan de zijlijn staan, staleigenaar of niet.