Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Misschien ook 'n idee om volgende keer maar meteen 'n heel lijstje met adres, telefoonnummer, naam en mailadres te maken van de bijrijdster
Misser schreef:Ik zou nog 1x contact met ze zoeken, of ze nog wel en op welke termijn ze verwacht te kunnen beginnen. Als je dan een lauwe of geen reactie krijgt zou ik op zoek gaan naar iemand anders.
. maar het is inderdaad vervelend dat het ene meisje niet reageerd, maar je moet toch kiezen wat het beste is voor jou paard. Als ik jou was zal ik een beroep doen op de andere 3 meiden die je nog aan keuze had. PS ik werk zelf op de manege in holten en dat is ook niet ver dus ik denk dat je dan keuze genoeg hebt met al die manege' in de buurt.

jaja trots hihi, en als ik ziek ben of er is iets anders bel ik gewoon even of geef het door op een andere manier. dit geld ook met voeren als ik al heb gevoerd schrijf ik dat op het bord voor hem. jajaj ik draaf weer te ver door... maar zorg dat je haar nummer krijgt
*verwende knollen.