Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britta31 schreef:Ik weet dat het hier niet mag,maar ik heb een heel groot probleem.Ons pensionpaard is gisterenavond onverwacht ingeslapen,maar mijn paard heeft verlatingsangst en kan niet alleen staan.Het pensionpaard word maandag opgehaalt en dan moet er een nieuw paard zijn.Ik bied een 5 sterren huis in het buitengebied van Groesbeek,24/7 weidegang op 1 hectare land verdeelt over 2 weiden met een grote en stevige schuilstal.Goed hooi,eerste snit en ik doe alle verzorging.Ik kan de paarden van huis uit zien.Mijn paard is 28 onderdanig en heeft nog nooit lelijk gedaan naar zijn weidegenoten.Maar het nieuwe paard met voor zondagavond komen of uiterlijk maandagmorgen.Echt het is een superplek voor een paard op leeftijd.Ik hoop dat dit topic mag blijven staan,het is echt spoed. Mijn paard is het donkerbruine paard rechts op de onderste foto.
[ [url=m/ScaJ5r.jpg]Afbeelding[/url] ] Wei op de achtergrond hoord er ook bij,daar naast zit ook nog een groot stuk.
[ [url=m/Xx749N.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/K3skl9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jf3CuZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DdTtuM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rocamor schreef:Ik meen me te herinneren dat het paard van Britta dusdanig verlatingsangst heeft, dat een pensio(e)npaard niet van het erf af mag, zolang Britta's paard nog leeft
Toch?
anjali schreef:pubelia schreef:Zitten er dan nog extra kosten aan? Ik ken iemand die een nieuwe plek zoekt voor 2 shetlanders...
Als er 2 komen dan kan er wel 1 uit de wei gehaald worden ondanks de verlatingsangst van het paard van ts.