Lydiia schreef:Maar ik was de eerstuuu dan word het de hoogste bieder jammer dat je hen niet weg doet
Hahahha wel erg hoor Ik vraag hoe ik lusjes eraan kan maken, en jullie willen hem allemaal kopen. Tssss...
Een foto van de betreffende pad:Hier ligt ie nog onder t vzh zadel, waar hij dus niet onder verschuift.
Lydiia schreef:Volgens mij hé, zet je die foto er alleen neer om ons te pesten Ja tuurlijk! Mooi is ie he? Staat super met die peesbeschermers ook
Lydiia schreef:Nee hoor, die vloeken. De bamboo kleuren passen veel beter bij elkaar Tsss. Bamboo staat niet zo mooi op een fjord denk ik, lichtblauw daarentegen wel!
Lydiia schreef:Dat denk je maar Maar goed dat ik een vos heb Als jij je bamboo setje binnenhebt, kom je die maar even op mijn vz fjord leggen, dan zie je t zelf.
Is dat een stille hint voor een meeting? Ja, en jij zeker stiekem mijn setje in je jaszak stoppen wanneer ik niet kijk
Lydiia schreef:Is dat een stille hint voor een meeting? Ja, en jij zeker stiekem mijn setje in je jaszak stoppen wanneer ik niet kijk Dan moet ik wel hele grote jaszakken hebben hoor!