Boek gekregen waar ik niks mee kan, wat nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 18:50

teriema"]
[quote="Tessebes schreef:
Ze had me sowieso wat anders beloofd, waar ik veel blijer mee geweest zou zijn en dat kreeg ik dus niet. Scheve mond

ben nu wel benieuwd wat ze eigenlijk had beloofd?
[/quote]

Een paar dekens die ze nog had van haar vorige paard en die voor haar paard net te klein zijn. Voor Xara zouden ze waarschijnlijk, als ze groot is, wel in de goede richting komen. Iig goed genoeg om mee te beginnen.

teriemaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:21

Tessebes"]
[quote="teriema"][quote="Tessebes schreef:
Ze had me sowieso wat anders beloofd, waar ik veel blijer mee geweest zou zijn en dat kreeg ik dus niet. Scheve mond

ben nu wel benieuwd wat ze eigenlijk had beloofd?
[/quote]

Een paar dekens die ze nog had van haar vorige paard en die voor haar paard net te klein zijn. Voor Xara zouden ze waarschijnlijk, als ze groot is, wel in de goede richting komen. Iig goed genoeg om mee te beginnen.
[/quote]

Dat is wel een heel verschil, snap je teleurstelling. Maar heeft ze het helemaal niet meer over die dekens gehad? Misschien komt ze daar later als nog mee?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 00:19

Ja, misschien wel. Ik was gewoon enigzins teleurgesteld. We houden in ieder geval contact, dus misschien komen die dekens nog wel. Ze was sowieso tamelijk verward.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:37

tessebes, je hebt echt wel wat aan het boek van haanstra hoor !