De zin en onzin over de Big Box van Pavo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 08:46

Concorde, dan heb je dus toch dubbel werk en een hoop afval... en het neemt een hoop plaats in beslag.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:28

imker schreef:
Concorde, dan heb je dus toch dubbel werk en een hoop afval... en het neemt een hoop plaats in beslag.

maar als je zoals de topicstarter 7 zakken voer in de week weg werkt en het scheelt 7 euro per 100 kilo, op jaarbasis scheelt dit E 637,- precies.
Wil ik wel iets meer moeite voor doen.

Zat gisteren nl ook nog te denken of er niet een manier was om het alsnog in een afgesloten voerkar over te zetten, waar je dan veel makkelijker mee uit de voeten kan, maar een echte oplossing heb ik ook nog niet.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:50

Heeft iemand enig idee van de prijs van zo'n box?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:00

Daarvoor zou ik gewoon Pavo even een mailtje sturen. Die weten dat zeker.

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:03

Heb ik gedaan, maar pavo is over het algemeen niet zo snel met antwoorden. Misschien dat iemand van de Bokkers het al weet...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 12:15

De prijs is afhankelijk van het soort brok wat je erin wilt hebben.
Voor merriebrok zou het mij €7 per 100 kilo schelen met zakgoed.

iesolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 13:49

Ik heb zo'n bigbox met muslie. Hij bevalt me uitstekend OK dan! Ik heb hem in de hoek van de stal en haal gewoon met een grote emmer eruit wat ik nodig heb zodat ik niet steeds heen en weer hoef te lopen. Het karton van de doos is enorm dik en je krijgt hem thuis op een palet zodat ie mooi hoog staat en er niet meteen water onder loopt. Het scheelt op jaarbassis inderdaad enorm veel!!

Groetjes

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 15:44

Wij hebben ook reclame gekregen en er heeft iemand van PAVO ons opgebeld. Echter... onze brok is 3 euro / ton goedkoper dan PAVO, onze pony's en paarden doen het er prima op en de brok wordt elke 5 weken keurig geleverd.
Ik zie dus geen reden om over te stappen op een doos vol PAVO brok. Het lijkt me ook onpraktisch en ik heb ooit de inhoud van onze huidige brok vergeleken met die van de "oude" PAVO en onze brokken waren gewoon beter.
Het verhaaltje dat het goedkoper zou zijn, gaat dus niet op voor ons en echt onpraktisch vind ik de voertonnen en losse zakken niet werken....