we hebben 2 slootjes langs de bak(met dank aa de buren die naast onze bak ook een bak hebben en daarom slootjes hebben gemaakt
) en er staat praktisch nooit water in, dus dat is het probleem niet
t gaat er dus echt om dat sommige stukken ineens heel zacht en zwaar zijn, en op die manier kan je dus niet fijn rijden, omdat je paard iedere pas maar af moet wachten hoe diep ie wegzakt, en daar gaat hij niet beter door lopen.
ik had het tijdens de clubles over bakbodems, en iedereen zat erg negatief te doen over houtsnippers, mn moeder wil dat er dus niet in hebben, mn vader wil er zoveel mogelijk info over
tapijtsnippers vond mn moeder beter klinken, maar ook daar wil ik dus nog zoveel mogelijk info over.
maar hoe de bodem ooit goed en gelijk moet worden gemaakt voordat er houtsnippers of tapijtsnippers oid doorheen gaat weet ik niet, hij is laatst 40 cm diep losgetrokken en toen helemaal aangerold en gesleept etc
dan ziet ie er voor het oog perfect vlak uit, maar als je er doorheen loopt is het alsnog zo los op sommige plaatsen, dus hoe ze dat op willen gaan lossen