Wat kan je allemaal met een paard doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 09:55

paardenkapsalon, verhuren van solariums, lederinvetbedrijf (heb zo'n hekel aan), 2e hands ruiterzaak (weet het bestaat al).

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:27

smurfenlesjes--> voor kindjes die ongeveer 6jaar ze leren omgaan met paarden, ze leren poetsen, eten geven, de begindselen dus, hun wat voltige leren, eerst stilstaand en dan in stap. Mensen terug of leren vertrouwen te krijgen in paarden, euhm soort van die politietoestanden nabootsen, zo over een zeil laten gaan, veel mensen die het niet durven gewoon uit angst dat hun paard ook gaat schrikken...

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 11:40

Misschien ook niet meteen de eerste les hop op het paard, maar lessen in omgaan met een paard. Wat voelt zo'n dier, wat ziet hij wat voor lichaamstaal enz. Ik merk vaak dat mensen die geen ervaring met paarden hebben en gaan aandrijven duidelijk de instelling hebben van goed hard schoppen anders voelt 'ie het vast niet. Maar een paard voelt een vlieg zitten, dus zo hard schoppen is helemaal niet nodig. Vrijheidsdressuur les, vlechtlessen (daar zou ik nog wat aan hebben Knipoog ), meehelpen/kijken bij het beleren van jonge paarden bijv.

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:55

voltige??? (voor menesen die niet weten wat ik bedoel gym op het paard is supper leuk om te doen!!) *LOL*

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 21:56

Je kan beter vragen wat je niet met een paard kan doen Haha!