Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:dikke kans dat het ook te maken heeft dat praktijken allemaal worden overgenomen door investeringsmaatschappijen als Anicura en Evidensia.
Zoek maar eens op de website van je DAP of je iets kunt vinden, of doe even een zoekopdracht op kvk.nl
LoessM schreef:Kinke schreef:dikke kans dat het ook te maken heeft dat praktijken allemaal worden overgenomen door investeringsmaatschappijen als Anicura en Evidensia.
Zoek maar eens op de website van je DAP of je iets kunt vinden, of doe even een zoekopdracht op kvk.nl
Oh jeetje! Je hebt gelijk! Ergens onderaan in heeeeele kleine lettertjes bij bedrijfsnaam: Evidensia! Wat bizar. Verklaart inderdaad ook de andere duurder geworden medicatie. Maar dat voelde geleidelijk. De pramox geef ik zelf maar 1x per jaar en viel me nu dus ineens op dat er zo'n bizarre prijsstijging is geweest. Ik ga mij toch serieus maar eens verdiepen in dierenzorg in Duitsland, want dit is niet leuk meer.
LoessM schreef:Oh jeetje! Je hebt gelijk! Ergens onderaan in heeeeele kleine lettertjes bij bedrijfsnaam: Evidensia! Wat bizar. Verklaart inderdaad ook de andere duurder geworden medicatie. Maar dat voelde geleidelijk. De pramox geef ik zelf maar 1x per jaar en viel me nu dus ineens op dat er zo'n bizarre prijsstijging is geweest. Ik ga mij toch serieus maar eens verdiepen in dierenzorg in Duitsland, want dit is niet leuk meer.
BigOne schreef:
LoessM schreef:BigOne schreef:
Goede tip! Ik ga het eens uitzoeken. Heb voor nu braaf de 40 euro per ontworming betaald, maar ik ga zeker kijken of dit voor de volgende een optie is.
Ik zag ergens ook worm & co voorbijkomen? Maar daar moet je dan toch ook eerst een mestonderzoek afnemen etc? Dan is de kuur uiteindelijk nog duurder of begrijp ik het concept verkeerd?
criollo_yess schreef:Afgelopen 4 november 3x Equest Pramox voor € 60,- bij onze vaste DAP.