Ik heb 1,5 week terug drainagezand in mijn schuilstal gelegd op de huidige (schuin aflopende) betonplaat, en er gister weer uitgehaald

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zidore schreef:Heb even gekeken maar kan niets vinden, ThisEsme heeft duizenden filmpjes
ElfBeau_067 schreef:Zidore schreef:Heb even gekeken maar kan niets vinden, ThisEsme heeft duizenden filmpjes
Hier heb je een link naar haar stable renovation series:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... ma1hEdp7Bv
Ik hoop dat dat helpt.
XladyX schreef:Hhmmm even hardop meedenken hoor, ik denk dat bij de opbouw die je nu voor ogen hebt op beton en de combi van lagen dat je geen stabiele bodem gaat krijgen (lava laat zich ook niet echt verdichten of aantrillen toch?). In combinatie met vochtig zand denk ik dat ze er dan diepe gaten in zullen lopen en dat mest heel vervelend uit. Dan zijn platen toevoegen voor de stabiliteit misschien wel een goed idee. Ik zou iig geen zand gebruiken als toplaag, dat wil vaak echt vochtig blijven. Dan eerder een hele fijne lavakorrel?
Ik heb 1,5 week terug drainagezand in mijn schuilstal gelegd op de huidige (schuin aflopende) betonplaat, en er gister weer uitgehaaldhet bleef een natte drap, ondanks dat ze er weinig in plassen. Daarnaast liepen ze er gaten in ipv dat ze "op" het zand stonden waardoor de mest heel vervelend opruimen werd, want nat zand zakt ook slecht door de mesthark. Misschien had het eerst moeten drogen voor het erin ging of had ik het meer tijd moeten geven om te testen maar ik vond dit echt geen succes.