lletam schreef:@kim toen ik op stro stond en zelf mestte, kwam dat toch neer op elke dag. Ook al nam ik me voor niets te doen of alleen maar de mest (maar misschien moet ik dat dan af en toe los laten)
@tennan Zou zo'n matras ook in een box werken (gaat zo googelen)
En @koper, zoiets hoop ik dan ook uit te komen. Dat je het op mindere dagen laat zitten en met 4/5 keer af kan of zoiets
Jazeker werkt dat. Rubber matten ook!
mijn hengst poept echt op 1 plek tegen de zijkant aan dus hoef maar 1 plek weg te scheppen. Mijn merrie doet overal dr behoefte en stal is een grotere zooi
Daarnaast opletten op hoe je schept en hoe vol je kruiwagen doet. Ik kan beter 3 keer lopen met halfvolle als 1 keer met een hele volle.
Is toch al een jaar of 7. In een stal waar drinkbak en voerbak naast elkaar zitten gaat het iets beter. Net als wanneer er niks te zien is behalve aan de voorkant. Maar ik heb liever dat ze wel meer ziet, dus die 3 open kanten vind ik paardvriendelijker, ook al is de stal viezer daardoor. Plas ligt ook on het midden door de plek waar ze staat als ze plast. Iets verder naar achteren als bij de ruinen, maar niet echt aan de wanden.