Wat is het langste?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:18

Ik kom 4x per week. Het is niet mijn eigen paard, maar ik ben de enige die erop rijdt. Van de zomer gaat ze de wei in dus komt ze iedere dag buiten. Ik doe dit jaar examen dus kan ook gewoon niet vaker komen.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:06

marloezzke schreef:
ik ken iemand die soms wel een maand niet bij haar paard kwam, ze had een verzorgster voor haar pony en kwam hoogstens 1 keer in de maand ik vond het schandalig, voordat ze die verzorgster had kwam ze 1 keer in de week om de stal uit te doen verder niet.

ik vond het schandalig, ik voerde de pony en zette haar buiten.

Die staan er zowat op iedere stal vind ik ook heel erg. Ze profiteren er ook van dat anderen het zielig vinden. Ik vind het ook stom omdat ze eigenlijk betalen voor een paard wat anderen doen. Verkopen vind ik in zo'n geval de oplossing maar helaas hebbe hebbe hebbe.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:15

Ik kom zelf elke dag, afentoe een uitzondering maar daar heb je dan ook een bijrijdster voor Haha!
Maar zelfs als zij komt ga ik ook even langs, er is altijd wel wat te doen dat scheelt.

En ik vind het leuk en leerzaam die 2 bezig te zien, geeft me altijd ideeen voor onszelf Haha!

Verder komt bij ons op stal iedereen bijna elke dag.

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:19

Ik zie haar straks 4 maanden niet... ga op stage in Amerika, dus dat zal wel even wennen zijn.
Ik kom in principe iedere dag. Ze staat in de bak bij mijn ouders achter het huis, dus haar aandacht krijgt ze zowiezo wel als ik een dgje niet kan..

_Roos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:22

Ik kom iedere dag en soms niet op woendsdag of vrijdag.
Want dan ben ik om half 4 uit van school en ik moet ene uur reizen.
Dus vandaag maar dan word hij gevoerd en op stal gezet!

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:22

Over het algemeen ga ik elke dag. Heel af en toe kom ik niet, maar dan wordt hij er wel uitgehaald.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:26

Ik kom iedere dag als ik kan, wegens mijn werk heb ik soms dagen ertussen zitten dat ik echt NIET kan, maar dan doet iemand anders het voor me (tis een verzorgpaard) maar ik heb dr wel moeite mee dan :S hetlangste dat ik niet ben geweest is 2 dagen achtereen Knipoog

Aman__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:27

Ik ga op maandag en donderdag niet naar me paard dan doet iemand anders me paard. Omdat ik ook met me school zit. Ik ga dit jaar een week op vakantie nou dat lijkt dan voor mij wel een maand..

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 19:29

Het gebeurd weleens dat ik een paar dagen niet kan. Al is het de laatste tijd bijna niet meer voorgekomen, dan mis ik een enkel dagje.

Ik heb gewoon niet altijd tijd ivm studie en bijbaantje (die ik op het moment ook niet heb Bloos ).

Maar om deze redenen deel ik ook mijn paard samen met mijn zus die ook nog studeert.
En mijn moeder (nog steeds de officiele eigenaresse van het paard Schijnheilig ) gaat eigenlijk ook altijd met ons mee en kan als we echt niet kunnen ook nog alleen.

We zijn dus met zn 3en en paard komt niets te kort. Mocht het toch nog gebeuren dat we een keer niet kunnen zijn er genoeg aardige mensen op stal die wel even willen helpen Lachen

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:56

Ik ga zo wie zo twee keer per dag voeren . Ik sla nooit over. Twee jaar geleden ben ik 1 dag niet geweest en toen was ik echt ziek. (Hierbij tel ik vakanties niet mee, dan zijn er mensen die elke dag vers water geven en kijken of ze nog leven Knipoog )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 22:39

Ik ga wel iedere dag, tenzij ik ziek ben, of echt niet kan. Dan zorg ik altijd wel dat iemand anders haar aandacht en beweging geeft (wandelen, los of aan de longe)

Zomers staat ze dan gewoon op wei...

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 12:33

Lissy ik heb het vooral over de mensen met eigen paarden...

Jij verzorgt je knollie goed en komt elke dag buiten das ook toppie..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 12:43

vorige week ben ik 2 dagen niet geweest, maar toen heb ik wel geregeld dat iemand anders ze buiten heeft gezet

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:15

Ik ga ook elke dag, 2 keer zelfs, moet ze 's ochtends zelf voeren voordat ik naar mn werk ga. Ben er al zo aan gewend dat ik me zelfs bijna schuldig voel als ik het een keer niet zelf doe... Haha! Erg he

Helina0611

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 13:19

2 dagen soms zondag maandag (rijden he maar wel langs half uurtje of zo)

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:01

ik ga 2 keer per dag, voeren Lachen Als we op vakantie gaan dan verzorgt iemand anders kathy en als zij dan op vakantie gaan dan verzorg ik hun paard weer Haha!