welk merk glans/antiklit spray gebruiken jullie ??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:30

marina schreef:
equishine. Vind het niet helemaal geweldig. Ik gebruik het ook alleen maar voor zijn staart. Maar je kan dus ook cockpitspray gebruiken Verward

Ik verbaas me erover dat dat zo veel genoemd wordt. Het sluit de huid helemaal af, is megaslechte chemische troep, zou je nooit op een dier mogen gebruiken .

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 23:39

promptertje"]
[quote="marina schreef:
equishine. Vind het niet helemaal geweldig. Ik gebruik het ook alleen maar voor zijn staart. Maar je kan dus ook cockpitspray gebruiken Verward

Ik verbaas me erover dat dat zo veel genoemd wordt. Het sluit de huid helemaal af, is megaslechte chemische troep, zou je nooit op een dier mogen gebruiken .
[/quote]

Bedoel je de cockpitspray (en de Silliconenspray Verward) of de equistar?

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:49

dapperdier schreef:
Starshine.. is helemaal top!!! ( van hofmans lieve vrouwe) veel beter dan equihine of gildeglans..

Same here, zelfs met regen werkt dat spul nog perfect, en is dan ook maar 4.95 per fles.

Heb ook weleens rapide gebruikt, die was ook goed maar tsja..niet zo goed als deze Haha!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 00:50

Vonnie84 schreef:
Bedoel je de cockpitspray (en de Silliconenspray Verward) of de equistar?

Uiteraard de cockpitspray en de siliconenspray bestemd voor 'dode' dingen, niet voor levende huid gemaakt Lachen.

veer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 09:55

Ik gebruikte eerst eventjes Equistar (of Shine.. whatever) maar zo goed werkt 't niet, en het is nog duur ook. Nu was ik zijn manen (van m'n fries) en staart met zachte shampoo en doe er dan flink wat babyolie in! Het werkt erg goed, blijft echt nog een maand mooi, terwijl m'n paard elke dag buiten in de bak komt om te rollen en te spelen etc.!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:50

Ik ben ook niet zo voor de silliconen/ cockpit spray.. *tsk tsk* Volgens mij staat zelfs op de omschrijving dat je het niet op een levend wezen moet spuiten..

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:41

Mane & Tail uiteraard! Waarom? Zie de opmerking van Gillian! haha, en Mane & Tail ruikt veel lekkerder Pling