Beenbescherming achterbenen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 22:08

Ik rij babs met strijklappen omdat ze strijkt.
Deed ze dat niet, dan liet ik haar lekker met blote beentjes lopen.
Voor: afentoe pijpkousen als ze een beetje heet is en rare sprongen kan maken bij het longeren.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:10

Lovely, als ze helemaal plat kunnen, gaan ze waarschijnlijk niet om de kogel heen? Het gaat me niet alleen om de binnenkant, juist ook om de buitenkant van het been.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 00:53

Ja, dat is inderdaad zo. Net als bij de meeste kogelbeschermers sluiten deze aan de buitenkant iets hoger dan aan de binnenkant, het zal denk ik een halve 2-3 vingers schelen (gokje). Ze zijn iets schuin gesneden, de kogel is aan de voor- en achterkant dus nog wel voor een groot gedeelte beschermd. Bloot blijft een soort halve maan aan de buitenkant van het achterbeen. Behalve de 3in1 beschermers heb ik nog nooit een beschermer gezien die meer been bedekte en nog wat flexibel was. 3in1 beschermers gebruik ik niet, die sluiten de warmte teveel in naar mijn smaak, veel meer dan bandages.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:53

Ik weet denk ik wel wat voor beschermers je bedoelt. Ga wel eens een vergelijkend warenonderzoekje doen in de winkel, bedankt voor het meedenken. Lastig hoor, van die grote stampers...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 17:59

Gebruik alleen voor beschermers omdat ze soms kan strijken voor. En ook voor de veiligheid/bescherming. Achter gebruik ik ze niet, tenzij ik naar de duinen gaat .Maar in principe heeft ze ze achter niet nodig, want dar is ze wijd genoeg.