Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Klopt Manic,
ik heb er toen ook 2 gekocht. Dit jaar hadden ze Rambo's met halve hals.
Dennis schreef:Veel winkels hebben inmiddels wel kleine dekens liggen(Ooteman, Morgan en Vroegop zijn er 3 hier in de buurt) omdat er al wel meer vraag naar begint te komen. Maar waarom hebben ze dan alleen flutkwaliteit in de schappen liggen en geen knappe dekens? Het lijk wel of kwaliteit voor kleine pony's te veel gevraagt is. Dennis heeft niet eens een knap hoofdstel(alleen die simpele hoofdstelletjes zijn er maat shet/pony te vinden)!!!!!!!!
Citaat:PS. mijn duits is rampzalig. Ik snap d'r echt helemaal niets van. Ik ga wel ff op Ebay.com kijken, dat begrijp ik tenminste met m'n dislectische blonde hoofd.
manic schreef:Tsja... Waarom leg jij eigenlijk je deken op? In mijn geval is het om mijn paard die lekker in het werk staat een ebetje redelijk dunne vacht te houden, zodat hij niet van top tot teen bezweet is iedere keer als ik een rondje draaf. Buiten dat ziet het er ook een stuk leuker uit op bijvoorbeeld wedstrijden of iets dergelijks...
Vippie schreef:Nou sorry maar ik 3 HH dekens liggen en die drukken echt niet op de schoft in die mate dat een paard daar last van zou hebben oid (drukken bij die van mij helemaal niet). Tsja en de ene deken ligt lekkerder dan de andere, ligt ook helemaal aan je model paard, dus om nu meteen een deken slecht te vinden omdattie toevallig op dat paard niet past.
Sjuimpje"]
[quote="Vippie schreef:Nou sorry maar ik 3 HH dekens liggen en die drukken echt niet op de schoft in die mate dat een paard daar last van zou hebben oid (drukken bij die van mij helemaal niet). Tsja en de ene deken ligt lekkerder dan de andere, ligt ook helemaal aan je model paard, dus om nu meteen een deken slecht te vinden omdattie toevallig op dat paard niet past.
Sjuimpje schreef:Dat is ook de pest met Harry's Horse, die dingen liggen vaak op de schoft en daar is de schooft nooit tegen bestand. Ook al zit er een bontje onder. Voor een goede pasvorm horen ze veel hoger aan te sluiten, in de manenkam, dan heb je nergens last van.