vervoer gezocht Delft - hazerswoude dorp (kliniek)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:54

Tessebes"]
[quote="Twinklebel"][quote="Tessebes schreef:
Ik heb bij de hooipolder 25 euro betaald voor dat ding met lekke band. Verward

Had je hem niet gecontroleerd voor dat je wegging? Doe ik altijd, bij elke trailer, waar dan ook.
[/quote]

Hij was pas de volgende ochtend half zacht, dus waarschijnlijk zat er maar een klein gaatje in.
[/quote]

Dus is hij misschien pas bij jullie lek gegaan?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:00

Irene,

Ik heb het even aan mijn vader gevraagd en hij gaat eerts even kijken of hij wel goed verzekerd is wanneer hij een pony van een adner vervoerd...Moet er niet aan denken dat er iets gebeurd nl

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 22:22

moossie schreef:
Irene,

Ik heb het even aan mijn vader gevraagd en hij gaat eerts even kijken of hij wel goed verzekerd is wanneer hij een pony van een adner vervoerd...Moet er niet aan denken dat er iets gebeurd nl

dat is prima! ik heb daar helemaal geen verstand van ofzo eigenlijk.. weet alleen dat Evita verzekerd is, nog steeds die verzekering die we toen van jullie hebben overgenomen, maar ik weet niet of dat ook voor dit soort dingen is.

wel had de VA mij aangeraden om niet te lang te wachten met die bronchoscopie (bijvoorbeeld deze maand), omdat er kans bestaat dat ze dan echt een infectie krijgt in haar longen en dan zijn we een stuk verder van huis..

maar in ieder geval heel erg bedankt dat je het gevraagd hebt alvast! OK dan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 22:24

Tuurlijk, graag gedaan.
Wij hebben er ook echt geen verstand van en hoorden het ook weer van anderen. Eigenlijk nog nooit bij stilgestaan..Naja we zien wel ff.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 23:03

Lieve mensen, ja ieder mag zijn mening over een bepaalde dierenarts hebben, natuurlijk. Maar moet dit zo open en bloot op BOKT? Een DA is ook een mens die zijn vak naar eer en geweten uitoefent en er kan soms iets fout gaan, of zelfs helemaal mis. Dat overkomt elke (dieren)arts wel eens en dat is erg, voor het paard, voor de baas van het paard EN voor de dierenarts. Zou je het zelf fijn vinden om te worden afgemaakt op een forum? En dan op een manier die op het ordinaire af is? Nee toch?

Irene, ik wens je heel veel succes met Evita bij de DA. Het zou fijn zijn als Mirjam en Aad voor het vervoer van hun oude lieveling kunnen zorgen. Sterkte ermeee.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 00:18

Jetta schreef:
Irene, ik wens je heel veel succes met Evita bij de DA. Het zou fijn zijn als Mirjam en Aad voor het vervoer van hun oude lieveling kunnen zorgen. Sterkte ermeee.

Gaat lukken hoop ik en naar welke dierenarts maakt mij niets uit Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 02:31

Jetta schreef:
Lieve mensen, ja ieder mag zijn mening over een bepaalde dierenarts hebben, natuurlijk. Maar moet dit zo open en bloot op BOKT? Een DA is ook een mens die zijn vak naar eer en geweten uitoefent en er kan soms iets fout gaan, of zelfs helemaal mis. Dat overkomt elke (dieren)arts wel eens en dat is erg, voor het paard, voor de baas van het paard EN voor de dierenarts. Zou je het zelf fijn vinden om te worden afgemaakt op een forum? En dan op een manier die op het ordinaire af is? Nee toch?

Geheel mee eens en daarom heb ik de betreffende reacties verwijderd. Zie ook de regels 1 en 2 van de Boktregels.

Kunnen we nu on topic blijven? Thanks. Lachen

bol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 09:43

manege chardon verhuurdt trailers 35 euro

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 10:48

Twinklebel"]
[quote="Tessebes"][quote="Twinklebel"]
[quote="Tessebes schreef:
Ik heb bij de hooipolder 25 euro betaald voor dat ding met lekke band. Verward

Had je hem niet gecontroleerd voor dat je wegging? Doe ik altijd, bij elke trailer, waar dan ook.
[/quote]

Hij was pas de volgende ochtend half zacht, dus waarschijnlijk zat er maar een klein gaatje in.
[/quote]

Dus is hij misschien pas bij jullie lek gegaan?
[/quote]

Dat zou kunnen, want de band zelf was al in hele slechte staat.

Bij de Westkustruiters in Wassenaar verhuurt super mooie trailers voor 30 euro per dag. Door de week kun je ook voor halve dagen een trailer huren.

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 11:39

Trailers kan je op twee plaatsen in Berkel en Rodenrijs huren, bij Vollebregt en de Boer trailers. Beiden staan in de gouden gids onder aanhangwagens en hebben trailers voor de verhuur staan.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-04 20:36

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 10:02

Eleonoor schreef:
Trailers kan je op twee plaatsen in Berkel en Rodenrijs huren, bij Vollebregt en de Boer trailers. Beiden staan in de gouden gids onder aanhangwagens en hebben trailers voor de verhuur staan.

Jaaa bij Vollebregt huur ik ook altijd mijn trailer... prima vent

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:37