Help mijn bril ruikt naar paard....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Neon

Re: Help mijn bril ruikt naar paard....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 17:25

Mwa... ik heb deze al een eeuwigheid ... dik 10 jaar... vond sowieso al dat het model niet meer helemaal wauw is... maar hij zat lekker... en de sterkte is in al die jaren niet gewijzigd... dus ik zag het nut er niet van in om hem te vervangen... Nu is dankzij mijn lieftallige stinkie... het geschikte moment aangebroken om weer modieus te gaan doen :P de komende 12 jaar ga ik voor een hip modelletje :+ of ja... beter gezegd de komende 2 jaar zal het wel hip zijn _O- erna loopt deze oude doos met een verouderd modelletje op haar snufferd rond _O- )

(Toch fijn zo'n "Ik-heb-alle-ruimte-om-lekker-overal-te-gaan-liggen-maar ik-lig-het-liefste-in-de-pies-paard..." _O- )

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:36

Nou ja, dan heb je tenminste straks een nette-bril en een paard-bril...

_O- _O-

Je zou toch moeten weten dat je altijd eerst alwetend bokt moet raadplegen _O-

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-23 18:06

Prairy schreef:
Nou ja, dan heb je tenminste straks een nette-bril en een paard-bril...

_O- _O-

Je zou toch moeten weten dat je altijd eerst alwetend bokt moet raadplegen _O-

Voordeel van 2 brillen, waarvan 1 tot paarden-bril benoemd is: ik weet nu hoe de geur er op niet-subtiele wijze uit gaat :D en wie weet wordt de bril dan uiteindelijk helemaal wit :P En is hij dan toch weer mooi :D

En ja... het Bokt orakel gaat in het vervolg eerst bekeken worden :P voor je het weet heb je gewoon een echte optiek medewerker in de kennissenkring die je met echt bruikbare tips informeert :D i.p.v. mijn ingeving dat agresief spul vast de geur weg haalt _/-\o_ :+

Ach ja... zo hebben we wel weer wat gelachen hè :D

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 19:42

Ibbel schreef:
TurboDi schreef:
Je zou kunnen kijken of je je glazen eruit kunt drukken

En dan je montuur (of nog erger, de glazen) breken. Er zitten schroefjes in, als je de glazen er uit wilt halen. En dan weet je ook zeker dat je ze er ook weer correct in krijgt.

Maar gewoon een uurtje weken in een afwassopje zou voldoende moeten zijn.

In kunststof brillen zitten 99% van de tijd geen schroefjes. Je glazen met coating in een afwassopje is niet best

Neon

Re: Help mijn bril ruikt naar paard....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-23 14:20

Update :P hij ik ruik nog steeds een zweempje paard bij het op doen van die bril :+