Bandageren van beneden naar boven?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tygahno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 11:52

sjuimpje schreef:
Ik begin overigens altijd halverwege zodat ik de kogel iets dikker kan inpakken.

Idem. Haha!

Ik wil alleen wel altijd dat het klittebandje uiteindelijk bovenaan zit en ik doe er bijna altijd nog een los klittebandje om heen ter voorkoming dat de heleboel los laat na en explosie of rare sprong

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:15

beautyfull_mickey"]
[quote="Solide"][quote="Antoinette"]
[quote="petraaken"][quote="Cinzano schreef:
Ik begin net niet helemaal bovenaan, ga dan naar beneden en kom helemaal bovenaan uit. De sluiting zit dus ook altijd bovenin.

idem bij mij.
[/quote]

En bij mij ook Haha!
[/quote]

Ik ook, heb ook niet anders geleerd.
[/quote]

ik ook Lachen

begin bovenaan,ga dan naar onder en kom weer boven aan uit.
[/quote]

Hier nog één!!! Haha!

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 15:19

Ik bandageer trouwens altijd met onderlappen en omdat ik dit gewend ben vind ik zonder onderlappen niet fijn om te bandageren Haha!

Ik heb trouwens die lappen van eskadron, die met die vochtgootjes Knipoog

Ik vind ze heerlijk en ze vormen mooi naar het paardenbeen, mijn eerste onderlappen waren van die goedkope stugge stukken, dat waren inderdaad rampen Knipoog Haha!

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:44

Nou het licht er aan wat voor bandage je hebt als je een elastieke bandage heb moet je een onderlap er onder doen en maakt het niet uit waar je begint als je maar boven in eindigt en het klitteband naar achter wijst...... Als je een bandage hebt met aan het eertse stuk stof en later elastiek moet je boven beginnen en naar beneden en dan weer naar boven in 4 slagen( bij de Voor bene) en in 5 slagen (bij de achterbenen) nja Veel Suc6!!!! XxXXX

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:56

Ik begin in het midden, en ga dan naar beneden en naar boven Lachen

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:57

Ik ga, ik doe trouwens altijd met onderlappen, van t midden naar beneden en dan omhoog..

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 21:03

Dit topic is van maart. Aangezien elke methode al is beschreven plaats ik een slotje.