Bedankt iedereen voor de adviezen alvast

Vroeg nog 1 iemand of ik het niet zelf kon wegbrengen, nee dat is geen optie, heb geen geschikte auto om zo'n gewichten te trekken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElCid schreef:superpony schreef:We hebben nog een compost hoop, maar stro verteerd best langzaam. Een beetje is niet erg, maar elke dag van meerdere stallen is teveel.
Wat kost bezorgen? Staat er niet??
Bezorgen is afhankelijk van afstand en hoeveelheid; zou je met ze moeten overleggen.
Wij willen ook niet alleen maar stro, vreselijk.
Hilary schreef:Ik heb ooit een pallet rapsodie besteld, gewoon bij de fabrikant, Agri-stro. Die zitten in Winschoten, dus dat is voor jou ook nog te doen, superpony.
Ik meen dat ik doen nog geen €6 per pak betaalde, maar dat is wel al een jaar of 15 geleden.
http://www.agristro.nl/stalstrooisel/
Edit: de tinker van een vriendin vrat ook bodembedekking; ze hebben zaagsel geprobeerd, maar dat verteert slecht (hout, dat duurt lang), vlas werd afgeraden door de DA ivm scherp en in de darm voor verstopping zorgen, rapsodie zou geen probleem zijn als daar wat van gegeten zou worden.
superpony schreef:Ik vind dat best vervelend dat ze niet gewoon open en duidelijk zijn op de site over hun tarieven. Hoe moeilijk kan het zijn?
MelissaV schreef:Strokorrels heb ik eens een tijd geprobeerd, maar ben ik niet zo'n fan van.
Vlas ken ik maar dacht dat dit niet zo snel verteerde, misschien dus wel de moeite waard om eens te testen.
Gehakseld stro, eten ze dat graag en kan dat kwaad als ze dat eten?
Hennep is hier in de buurt niet te krijgen denk ik