Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gijsenkim"]
[quote="scallie schreef:..en voer wegnemen is ook niet zo handig want ze vermagert zo snel!!
Man, ik wilde dat die van mij wat magerder was geworden...moddervet istie!!!!! Ja stilstaan en veel hooi, dan word je dik he!!
kan je alleenmaar een hoop succes wensen.
(zelfs al is het onderhoudskorrel)
) bevalt in de praktijk heel erg goed, maar ik weet niet of je dat in NL kunt krijgen.Citaat:PAVO Stimix is een bijzonder smakelijke eiwitarme en havervrije muesli. De waardevolle aanvulling van voedingsvezels vanuit lucerne/het oergraanspelt draagt zorg voor een stabiele probleemloze vertering en een gezond maagdarmkanaal. De dagelijkse behoefte aan energie, vitaminen en mineralen van uw paarden en pony’s wordt door deze muesli gedekt zonder dat deze te fel worden. Kortom PAVO Stimix is een echte topper voor uw paard en/of pony in de recreatie of lichte sport.
scallie schreef:..en voer wegnemen is ook niet zo handig want ze vermagert zo snel!!
mag imiddels een half uur per dag stappen maar die staat ook allen maar op wortels en muslie en kuilgras
en verder ook stal rust mag dus niet los mag nu sins kort wel in de stap molen een half uurtje en ze mag er een half uurtje op 1 x in de week
dus gaat de goede kant op IngridM"]
[quote="Lydiia schreef:Ik ga in de mening van taiga mee.