wie geeft zijn paard afentoe bier???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 00:07

De mijne krijgt er wel eens 1 na de les. De baas 1, zij ook 1...

Effe zonder gekheid: een biertje per week zou goed zijn tegen stalbenen. Van dat verharen had ik nog nooit gehoord, ga ik eens proberen aangezien mevrouw niet gek is op olie over het voer of pindakaas. Een biertje gaat er altijd wel in... (paard lijkt op de baas hahaha)

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:09

Loezjuh schreef:
Deze geven ze nu af en toe bier, en de pony wordt er echt losser van!

*LOL* dit kun je best dubbelzinnig opvatten

Ik weet niet of ik mijn paardje wel bier mag geven, ze is nog geen 16! Scheve mond
Krijg ik straks een of andere boete omdat ik alcohol aan minderjarigen schenk Tong uitsteken

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:36

Ik geef Marco(vooral in de zomer) nog weleens een flesje bier als hij hard gewerkt heeft. Ik heb gehoord dat het vochtafdrijvend werkt, en daardoor o.a. stalbenen kan voorkomen. En Marco vind het lekker Vingers aflikken ...
Laats hadden we een feest in de tuin en m'n broer z'n vrienden merkten ook snel genoeg dat Marco bier lustte (leuk joh, zo'n bierdrinkend paard). Maar goed dat ik de volgende dag m'n wedstrijd had afgezegd, anders had ie onder invloed gereden Tong uitsteken

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:21

capopjekop schreef:
stond ook eens iets over in de penny agenda Haha!

Dat is niet zo slim..
Straks krijg je dit:

Ja nee hoor geen DA nodig voor dat dikke been ik geef hem gewoon een biertje stond ik mijn agenda dat breekt het vocht af !!!

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:35

Ik denk dat capopjecop het verschil tussen een vocht/stalbeen en een dik pijnlijk been wel ziet. Zo niet, zal ze vast wel zo verstandig zijn de DA of iemand met meer verstand ervan erbij te halen.

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:51

Ik heb er nog nooit van gehoord, maar misschien kan ik het eens proberen Haha!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:54

In de endurance is het de normaalste zaak van de wereld hoor Lachen

Ik doe het niet. Wel als ik de paarden ooit bij huis heb. Nu word ik vierkant uitgelachen. En ik word al gezien als de muts die te veel bezig is met de kinders.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:47

een vriendin van mij gaf het ook een keer in de week aan haar pony, omdat hij moeite had met plassen geloof ik Lachen

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 14:51

De dravertjes van de eigenaresse van Marilyn der vriend (begrijp je het nog Haha! ) krijgen, de dag voordat ze een koers moeten lopen ook altijd een bruin biertje