Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goudhaan1 schreef:Ik kon maar 1 optie aankruisen, maar ik betaal voor mijn paard 150 euro, voor mijn shetlander 75.
Ze staan 24/7 buiten, met inloopstal en onbeperkt hooi (en dan bedoel ik écht onbeperkt, er wordt 2-wekelijks een baal hooi in de ruif gereden), we hebben een fijne buitenbak, binnenbak, prachtig bos op een kwartiertje stappen, en een gezellige kantine. Warm/koud water en zadelkast, kosteloos.
Ik mest zelf mijn wei uit, ik wil ook geen vreemden bij mijn paarden, dus da's lekker makkelijk
Barbet schreef:Wat wel apart is in de poll is dat 32% van de mensen op een stal staat tot 200 euro![]()
En de meeste verhalen die je leest in het topic zijn veel mooie verhalen, allerlei mogelijkheden en veel buiten etc
Waar zijn die pensionstallen?
De mensen die dit nog lezen en max 200 euro betalen en een prachtige pensionstal hebben.
Waar staan jullie?
Plaatsnaam en welke pensionstal, dat is handig om te weten als je een stal zoekt!
Barbet schreef:Goudhaan1 schreef:Ik kon maar 1 optie aankruisen, maar ik betaal voor mijn paard 150 euro, voor mijn shetlander 75.
Ze staan 24/7 buiten, met inloopstal en onbeperkt hooi (en dan bedoel ik écht onbeperkt, er wordt 2-wekelijks een baal hooi in de ruif gereden), we hebben een fijne buitenbak, binnenbak, prachtig bos op een kwartiertje stappen, en een gezellige kantine. Warm/koud water en zadelkast, kosteloos.
Ik mest zelf mijn wei uit, ik wil ook geen vreemden bij mijn paarden, dus da's lekker makkelijk
Hoe heet deze pensionstal dan?
Of is het particulier, dan is het geen pensionstal.
Als het een pensionstal is met een eigen website, dan kun je dat gerust dus hier neerzetten.
Dan wil ik me er wel op de wachtlijst zetten, als het niet al te ver weg is.
Petra_O schreef:210 euro, paard staat 24/7 buiten met onbeperkt ruwvoer (hooi en stro). Er is een goed gedraineerde buitenbak en een kantine met toilet en warm water. Verder zelf mesten en krachtvoer voor eigen rekening. Hooi wordt gevoerd, krachtvoer moet je zelf doen. Er zijn stallen beschikbaar indien nodig, stro is dan voor eigen rekening.