s

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 08:35

Deze foto kwam ik gister tegen;
[img]../upload/523/ozepst&tr.jpg[/img]
Hier heb ik Ozep net een week en is hij alleen nog maar zadelmak
Haha!
Ik wou zo graag weten of hij mijn stang en trens hoofdstellen past, vandaar!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:25

Ik wil niet zeiken maar zit de kinketting niet een beetje erg aan de strakke kant? Hij hoort in aangenomen stand !!! een hoek van 45 graden met de mond te maken, hier is hij in niet aangenomen stand gelijk met de mond!!
Maar.......wel mooi koppie zo he met stang en trens in??? Kwijl

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:28

Nee hoor,
er zit een rubbertje omheen waardoor de ketting strak aangespannen lijkt, maar als ik me goed herinner kon mijn hele hand er tussen Haha!
En ik heb er ook niet mee gereden hoor!
Was alleen maar een pas-oefening!
*LOL*

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:36

Citaat:
Op 2001-09-28 12:25, schreef Suzanne F.:
Ik wil niet zeiken maar zit de kinketting niet een beetje erg aan de strakke kant? Hij hoort in aangenomen stand !!! een hoek van 45 graden met de mond te maken, hier is hij in niet aangenomen stand gelijk met de mond!!
Maar.......wel mooi koppie zo he met stang en trens in??? Kwijl

misschien ben ik nu een doos hoor, maar als hij in de niet aangenomen stand gelijk is aan de mond, dan wil dat toch nog niets zeggen over de hoek die hij in aangenomen stand maakt?

Overigens wil ik niet oordelen over hoe strak de kinketting zit, want dat kan ik niet zien, e foto is daarvoor op mijn compu te donker! maar Suus: het staat hem prachtig!!!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:39

Hij is bij mij ook heel donker hoor!
Haha!

Ik had geen zijn om hem 'helemaal' in te scannen dus heb met de digi foto van foto gemaakt, vandaar Pling

Jasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 19:57

Vandaag in de les maar weer eens met de hele ijzerhandel gereden. Jep maakt er geen probleem van, hij loopt er inderdaad beter op dan op trens alleen, maar ik vind het nog steeds 3x niks. Morgen weer lekker op trens. Party!!