Merries kunnen ook bonen hebben.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 15:36

Sintara schreef:
Ik heb geen eigen Facebook en om het filmpje te zien moet je ingelogd zijn. Zonder te kunnen zien waar het nou precies over gaat is dit topic wel mysterieus hahaah

Speciaal voor jou even op you tube gezocht, hopelijk kan je deze wel zien?
https://www.youtube.com/shorts/QtTwwkbJeA8

Sintara

Re: Merries kunnen ook bonen hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 16:47

Heel lief van je!
Bizar zeg.. Bij de volgende tandarts behandeling ofzo zal ik eens voelen. Ik heb al een hele lijst met dingen die ik ga doen de volgende keer dat ze een roesje krijgt, daar kan dit ook nog wel bij..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:35

Sintara schreef:
Heel lief van je!
Bizar zeg.. Bij de volgende tandarts behandeling ofzo zal ik eens voelen. Ik heb al een hele lijst met dingen die ik ga doen de volgende keer dat ze een roesje krijgt, daar kan dit ook nog wel bij..

Heb je tussen de uier schoon maken er ook al bij staan?

Dat wordt eigenlijk door alle merries wel op prijs gesteld, al ken ik er eentje die dat wel heel erg overdrijft.

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 17:43

ikke schreef:
Sintara schreef:
Heel lief van je!

Dat wordt eigenlijk door alle merries wel op prijs gesteld, al ken ik er eentje die dat wel heel erg overdrijft.

Hahaha Ikke.

Hier kon ik er vroeger bij Lona nooit aankomen, tussen de uier, maar die heeft het een tijdje aangezien dat als ik het bij MiniMe deed, die dan per direct letterlijk op schoot klom, zo lekker vond ze het, dat het dan toch maar te doen moest zijn. En van de een op andere dag mocht ik het zonder het leven uitgetrapt te worden bij de grote ook doen.

Huidige merrie vind alles prima, ik had de boon er vandaag dus dan ook zo uit moet ik zeggen, ze keek wel effe raar zo van waar zit jij nou toch aan??

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:44

ikke schreef:
Sintara schreef:
Heel lief van je!

Uier schoonmaken doe ik zo nu en dan gewoon eens als soort massage. Zorg wel dat ik iets heb waar ik mijn handen goed mee schoon krijg erna :+

In de natuur krijgen ze natuurlijk bijna elk jaar een veulen waarmee het bijna wel op moet schonen. Kan me voorstellen dat dat het verschil is?

Heel interessant wel dit.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:46

Mijn merrie vond het de eerste paar keer ook vreemd als ik tussen dr uier peuterde maar daarna vond ze het altijd goed, variërend tot 'toe ga door!'
Maar bonen bij een merrie had ik nog nooit van gehoord! Je bent nooit te oud om te leren...

Sjaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 18:10

Ashkerlon schreef:
Sjaco schreef:
Ik kan op het filmpje niet goed zien waar die boon nou exact zit. Jullie wel?

Het zit in een behoorlijk diepe huidplooi onder de clitoris.
Een soort zakje achter de plaats waar de schaamlippen onderaan samen komen.

Dank je wel!

Vandaag meteen even gekeken en dat liet ze prima toe.

Maar .......... geen (diepe) huidplooi kunnen vinden. Alles in dat gebied was aardig glad, ook als ik het iets naar buiten drukte geen echte plooi zichtbaar. Ik heb echt goed kunnen kijken, voelen en prutsen. Kan het per merrie afhankelijk zijn of de huidplooi(en) diep genoeg zijn om bonen te vormen?

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 18:14

Sintara schreef:
Ik heb geen eigen Facebook en om het filmpje te zien moet je ingelogd zijn. Zonder te kunnen zien waar het nou precies over gaat is dit topic wel mysterieus hahaah

Hier hetzelfde :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 18:16

Uier schoonmaken vind mijn merrie heerlijk.
Die staat te genieten.

Ik heb haar nu 7 jaar, vanaf veulen.
Mijn eerste merrie.
Maar dit had ik ook nog nooit gehoord.
Zij schuurt soms ook haar staart. Ze is geen eczemer dus misschien wel een boon?

neetoch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 18:20

Als je de vulva van de merrie hebt en je haalt onderaan de lippen uit elkaar, zie je als het goed is de vulva zelf (opening) en daaronder zit een soort bobbelig iets. Dat bobbelige is de clitoris en die heeft dus een gaatje, waar de bonen dus in kunnen zitten. Je kunt het controleren door te voelen of de clitoris zacht is, zit er een boon in dan voel je dus echt iets stevigs zitten. Ik zag vrijwel direct de boon zijn kopje al opsteken bij de eerste keer wat voelen en zachtjes naar het gaatje toe masseren.

Oh en voor iedereen die het op fb niet kon zien, heb ik verderop hier een filmpje van you tube geplaatst.

Sure_lee

Re: Merries kunnen ook bonen hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:05

Mijn merrie vind prutsen heerlijk maar aan haar uiers mag ik niet komen hoor.
Dan gaat er meteen een beentje omhoog.

Ik twijfel of ik kijk of er wat zit.
Ze schuurt verder niet.
Bij mijn ruin kijk ik ook altijd pas als ik vermoed dat er iets zit.

kippig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:31

Goh hier heb ik ook nooit van gehoord, was juist altijd blij dat dit je bespaard bleef als merrie eigenaar :')

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:42

ikke schreef:
Sintara schreef:
Heel lief van je!

Jaa die spuit ik gewoon schoon met een tuinslang. Maar aan dr vulva hoef ik niet te komen.. Ik heb een paar dagen gehad dat ik dr temperatuur in de gaten moest houden, en ik was op een gegeven moment nogal moe. Stak ik de thermometer bijna in het verkeerde gat, maar daar stak ze toch echt een stokje (beentje) voor. Die is prive :+ net als de zwiltwratten op de achterbenen, om niet helemaal duidelijke reden... Merrie he

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 21:54

Sintara schreef:
ikke schreef:

Jaa die spuit ik gewoon schoon met een tuinslang. Maar aan dr vulva hoef ik niet te komen.. Ik heb een paar dagen gehad dat ik dr temperatuur in de gaten moest houden, en ik was op een gegeven moment nogal moe. Stak ik de thermometer bijna in het verkeerde gat, maar daar stak ze toch echt een stokje (beentje) voor. Die is prive :+ net als de zwiltwratten op de achterbenen, om niet helemaal duidelijke reden... Merrie he

En juist daarom heb ik een poos met regelmaat haar temp opgenomen (waarmee ik ook weet dat ze iets bovenin de range zit) en die stopte ik ook in alletwee.
Je weet nu waarom het zinvol is dat dat kan....

neetoch schreef:
Als je de vulva van de merrie hebt en je haalt onderaan de lippen uit elkaar, zie je als het goed is de vulva zelf (opening) en daaronder zit een soort bobbelig iets. Dat bobbelige is de clitoris en die heeft dus een gaatje, waar de bonen dus in kunnen zitten. Je kunt het controleren door te voelen of de clitoris zacht is, zit er een boon in dan voel je dus echt iets stevigs zitten. Ik zag vrijwel direct de boon zijn kopje al opsteken bij de eerste keer wat voelen en zachtjes naar het gaatje toe masseren.

Oh en voor iedereen die het op fb niet kon zien, heb ik verderop hier een filmpje van you tube geplaatst.

enne, let op, er zitten twee van die plooien naast elkaar. Met wat pech heb je dus twee bonen.......

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 22:32

ikke schreef:

Nou als ik dat probeer moet ik oppassen voor vliegende ledematen :')