Sintara schreef:ikke schreef:Heb je tussen de uier schoon maken er ook al bij staan?
Dat wordt eigenlijk door alle merries wel op prijs gesteld, al ken ik er eentje die dat wel heel erg overdrijft.
Jaa die spuit ik gewoon schoon met een tuinslang. Maar aan dr vulva hoef ik niet te komen.. Ik heb een paar dagen gehad dat ik dr temperatuur in de gaten moest houden, en ik was op een gegeven moment nogal moe. Stak ik de thermometer bijna in het verkeerde gat, maar daar stak ze toch echt een stokje (beentje) voor. Die is prive

net als de zwiltwratten op de achterbenen, om niet helemaal duidelijke reden... Merrie he
En juist daarom heb ik een poos met regelmaat haar temp opgenomen (waarmee ik ook weet dat ze iets bovenin de range zit) en die stopte ik ook in alletwee.
Je weet nu waarom het zinvol is dat dat kan....
neetoch schreef:Als je de vulva van de merrie hebt en je haalt onderaan de lippen uit elkaar, zie je als het goed is de vulva zelf (opening) en daaronder zit een soort bobbelig iets. Dat bobbelige is de clitoris en die heeft dus een gaatje, waar de bonen dus in kunnen zitten. Je kunt het controleren door te voelen of de clitoris zacht is, zit er een boon in dan voel je dus echt iets stevigs zitten. Ik zag vrijwel direct de boon zijn kopje al opsteken bij de eerste keer wat voelen en zachtjes naar het gaatje toe masseren.
Oh en voor iedereen die het op fb niet kon zien, heb ik verderop hier een filmpje van you tube geplaatst.
enne, let op, er zitten twee van die plooien naast elkaar. Met wat pech heb je dus twee bonen.......